Rafke schreef:
Riraito schreef:
Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.
We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is.
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè?
