Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hoe vinden jullie dat we het tot nu toe doen?
Anoniem
Wereldberoemd



Ja idk ik denk dat ik m'n mening ff niet moet geven ahaahah xd

Anders kan je het ook mailen??
SoldToADemon
Internationale ster



Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Hm? Opstappen zeker haha

Tuurlijk!! Voor jou doe ik alles!! <3

Hahah♥
Anoniem
Wereldberoemd



Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Hm? Opstappen zeker haha

Dan zou ze gek zijn haha. Maar ja dat bedoelde ik. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Ja idk ik denk dat ik m'n mening ff niet moet geven ahaahah xd

Anders kan je het ook mailen??

Anoniem
Wereldberoemd



Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Hm? Opstappen zeker haha

Dan zou ze gek zijn haha. Maar ja dat bedoelde ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

AHAHHA ik ben ook gek!!:|
SoldToADemon
Internationale ster



Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Hm? Opstappen zeker haha

Dan zou ze gek zijn haha. Maar ja dat bedoelde ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Sowieso, hoe lang heeft ze erover gedaan om moderator te worden? 1,5 jaar? Dan zou ze gestoord zijn als ze nu stopt hahah
Anoniem
Wereldberoemd



Hm? Opstappen zeker haha

Dan zou ze gek zijn haha. Maar ja dat bedoelde ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Sowieso, hoe lang heeft ze erover gedaan om moderator te worden? 1,5 jaar? Dan zou ze gestoord zijn als ze nu stopt hahah

He-he-he-he
Cinta
Landelijke ster



Jullie zijn goed bezig!

nog beter als jullie mij erbij zouden aannemen lalalala #ego

AHAHAHAHHA
Kom goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

!!!! stoute mods
SoldToADemon
Internationale ster



Dan zou ze gek zijn haha. Maar ja dat bedoelde ik. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Sowieso, hoe lang heeft ze erover gedaan om moderator te worden? 1,5 jaar? Dan zou ze gestoord zijn als ze nu stopt hahah

He-he-he-he

Sweet, but crazy. 
Hopen dat de overige modjes besluiten dat ze er genoeg van hebben, of dat vp plotseling heel erg groeit waardoor er meer moderatoren nodig zijn... 
SoldToADemon
Internationale ster



AHAHAHAHHA
Kom goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

!!!! stoute mods

Ja, waarom moeten ze zo goed bezig zijn sad
Anoniem
Wereldberoemd



Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

!!!! stoute mods

Ja, waarom moeten ze zo goed bezig zijn sad

HAHAHAHAHA
SoldToADemon
Internationale ster



!!!! stoute mods

Ja, waarom moeten ze zo goed bezig zijn sad

HAHAHAHAHA

Niet te geloven jullie *cries*
SoldToADemon
Internationale ster



Correctie op mijn eerdere mening over jullie:
Jullie zijn veel te goed bezig en maken te weinig fouten, waardoor mijn kans om een soon-to-be-mod te zijn ernstig wordt verkleind. Shame on you!
Carolynn
Internationale ster



Ik ben het met bram eens, maar ik ga mijn mening niet op dit topic uiten, ik wens jullie alleen succes.
Hopelijk komen ze snel weer, ik zat in de top 20, volgende keer iets interesanter maken :3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

We zijn bezig met de regellijst te updaten, en die dan op het forum te zetten, want de eerdere regellijst die Annebritt had gemaakt, bestaat niet meer, omdat haar account verwijderd is. 
Maar dit ligt niet een de nieuwe mods hè? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Dan nog zijn de waarschuwingen (voor zover ik weet) blijven staan over regels die wij niet wisten, dat kan je gewoon niet maken en dan schuif ik dat op alle mods, dus ook de nieuwelingen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste