Tim schreef:
jep ik truth
BEN GEEN SNELTREINwie durft

-Gewndoline: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-FABQUEEN: Ik vind jou echt geniaal xd just be fab xd
-Veela: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Soepie: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-KUIFJE: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Teenldle: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Ikk: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Bram: Ik vind je gewoon iritant
-Angel: JE BENT MIJN ALLER BESTE VRIENDIN IK WIL JE NOOIT MEER KWIJT <3
-Riraito: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-LiBrainPain: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd