Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ja, uhm. Misschien handig dat ik dit even
Awake
Straatmuzikant



Stoute ik, kom ik toch stiekem even kijken hoor. HAAHAHAHAHAH, nee oke, ik had heel even ontspanning nodig en wou weten of de boel hier nog niet afgebroken was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

Hahaha, die naam past echt bij je op dit moment xD

Ikr. woot
Awake
Straatmuzikant



Stoute ik, kom ik toch stiekem even kijken hoor. HAAHAHAHAHAH, nee oke, ik had heel even ontspanning nodig en wou weten of de boel hier nog niet afgebroken was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>'>

Hahaha, die naam past echt bij je op dit moment xD

AHHA echt he.

Geheheeh
Awake
Straatmuzikant



AHHA echt he.

Geheheeh

You're so bad ass.

I know, I know. 
Maar ey, ik ben vanochtend naar de kerk geweest (HAAHHA, gewoonlijk) en vanmiddag heb ik de hele middag besteed aan mijn selectiedag woensdag. ^^
Awake
Straatmuzikant



You're so bad ass.

I know, I know. 
Maar ey, ik ben vanochtend naar de kerk geweest (HAAHHA, gewoonlijk) en vanmiddag heb ik de hele middag besteed aan mijn selectiedag woensdag. ^^

Oeh, drukke dag gehad dus? Ik heb juist niks uitgevoerd, ik was zo moe van de camping en alles haha. xD

Mwa, valt mee. HAAHAHAHAHAHAH. 

Sukkeltje, heb je zo hard gewerkt?
Awake
Straatmuzikant



Oeh, drukke dag gehad dus? Ik heb juist niks uitgevoerd, ik was zo moe van de camping en alles haha. xD

Mwa, valt mee. HAAHAHAHAHAHAH. 

Sukkeltje, heb je zo hard gewerkt?

Redelijk ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Het is wel intensief en het huisje was koud, dus ik ben helemaal verkouden en alles nu HAHA. Maar ik mis het zó erg,...

Ahw, dat is wel echt rot. D: Maar goed uitzieken nu. En lekker warm aankleden als je dinsdag weer naar school moet.

Naahw, but hey, als je je opleiding af hebt kan je hier je werk van maken right? ;)
Awake
Straatmuzikant



Redelijk ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Het is wel intensief en het huisje was koud, dus ik ben helemaal verkouden en alles nu HAHA. Maar ik mis het zó erg,...

Ahw, dat is wel echt rot. D: Maar goed uitzieken nu. En lekker warm aankleden als je dinsdag weer naar school moet.

Naahw, but hey, als je je opleiding af hebt kan je hier je werk van maken right? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik hoef lekker woensdag pas. cool Maar omg, volgende week m'n examen. :C

Ik hoef lekker helemaal niet meer. cool
Pahahahah, alleen dan mijn examens. But yeah, die tellen niet mee. 

Komt goed schatje, gewoon je best doen en God zorgt voor de rest. ♥
Awake
Straatmuzikant



Ik hoef lekker woensdag pas. cool Maar omg, volgende week m'n examen. :C

Ik hoef lekker helemaal niet meer. cool
Pahahahah, alleen dan mijn examens. But yeah, die tellen niet mee. 

Komt goed schatje, gewoon je best doen en God zorgt voor de rest. ♥

FU hahahahaha sad

Ja, maybe moet ik echt iets gaan doen meh

:tongue:


Misschien wel zo handig... Hahaha, moet jij ook ff in vakantiemodus Simo? :p
Awake
Straatmuzikant



FU hahahahaha sad

Ja, maybe moet ik echt iets gaan doen meh

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>


Misschien wel zo handig... Hahaha, moet jij ook ff in vakantiemodus Simo? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Neh, dan wordt iedereen helemaal hyper omdat er geen online party uitslag is HAHAHAH

Hahahaha, hebben ze pech. :p
Awake
Straatmuzikant



Neh, dan wordt iedereen helemaal hyper omdat er geen online party uitslag is HAHAHAH

Hahahaha, hebben ze pech. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

HAH nee, das zielig.

Neuh.
Awake
Straatmuzikant



HAH nee, das zielig.

Neuh.

HAHA echt zo'n nuchtere Marja reactie. xD

Gehehehe.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: