Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Melisandre Truth!
Account verwijderd




Ik vroeg me af of ik hier al gereageerd had, maar blijkbaar niet dus. 

Doe maar dan. 
Anoniem
Wereldberoemd



Sommige truths zullen heel lief zijn, en sommige zullen wat minder lief zijn, dus word niet boos HAHA 
Xoxox

-Jasmijn: je maakt leuke blogs en lay outs! Verder ken ik je niet persoonlijk.
- Unashamed: in het begin vond ik je niet echt aardig, maar nu je terug bent, lijk je me echt heel aardig! Ik ken je verder niet persoonlijk!
- Tim: ik ken je idd niet, maar je lijkt me wel leuk!
- Rochel: ik ken je niet zo goed, maar je bent wel aardig en een geit. Happy Birthday! Btw leuke look! Volgens mij hebben we wel een xtje gemaild, maar weet het niet meer xD
- Alishakusx: zoals je al weet, kunnen wij niet altijd overweg met elkaar. Soms vind ik je echt een bitch, en soms ben je ook wel gwn aardig. 
- SoldToADemon: ik ken je persoonlijk niet? Meestal ben je wel aardig op het fora, maar soms denk ik ook "lekker aardig" ofsow. SMT badge past wel bij je! 
- soepie: ik ken je persoonlijk niet, maar heb wel regelmatig je naam voorbij zien komen. Je lijkt me heel aardig!
- Merel: ik ken je niet ofsow, alleen soms zie ik je naam en dan moet ik gelijk aan kinderachtig denken. Geen idee waarom, want ik heb nooit echt met je gepraat xD
- KUIFJE: ik zie je regelmatig vooboj komen, maar ik ken je persoonlijk niet.
- Yasmine: zelfde als KUIFJE
- Felicia: ik ken je niet, maar ik weet niet echt wat ik van je denk, je lijkt me wel aardig, maar soms denk ik echt ik heb echt geen zin in je. (i don't know why :/)
- Riraito: ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind dat je soms te snel je mening laat merken en dat dan ook best fel doet. Soms kwets je er mensen mee. Ik denk als mensen jou echt leren kennen, dat ze je dan echt heel aardig vinden, maar ik ken je nog niet. 
- Hopeless: ik vond je vorige naam leuker omdat er Chocolate in stond ;3 ik ken je nog niet, maar we mailen nu <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> 
- Breakingnews: ik ken je idd niet.
- Rainbowmiracle: ik ken je niet echt, maar ik vind je naam echt leuk! We wonen in dezelfde stad en zatten op dezelfde school HAHA. Ik vind het leuk dat je gwn denkt, fuck iedereen ik blijf gwn mezelf! Je kan ook leuk ontwerpen!
- FollowYourDreamz: ik zie je niet zo vaak op het forum, en ik ken je niet.
- Chaneletje: Ik ken je niet.
- BeYourMusic: ik ken je niet, maar je lijkt me wel aardig!
- Sorayamooi: Ik ken je niet sorry.
- pendulum: heee Melati. Ik vind je echt geweldig! Jammer mailen we niet meer! :c
- Dreamcather: ik ken je niet, maar volgens mij hebben we een xtje gemaild c:
- Julia: heeee, we mailen al bijna twee weken, en onze mails stoppen niet! Echt leuk! Ik vind je echt aardig! 
- bonjour: ik ken je niet echt. Ik weet wel dat je een jongen bent xD
- Tooth: ik ken je persoonlijk niet echt, maar je lijkt me wel aardig!
- Bauwine: ik ken je persoonlijk niet, maar je hebt een aparte leuke naam!
- Fancyness: ik ken je idd niet, maar lijkt me leuk om je te leren kennen omdat je nieuw bent!
- Angel: hee Rachel! Ik ken je nog niet zo goed, maar je bent wel erg gul en aardig! 

Dankje, het is ook me echte naam n___n
Adelyna
Landelijke ster



Sommige truths zullen heel lief zijn, en sommige zullen wat minder lief zijn, dus word niet boos HAHA 
Xoxox

-Jasmijn: je maakt leuke blogs en lay outs! Verder ken ik je niet persoonlijk.
- Unashamed: in het begin vond ik je niet echt aardig, maar nu je terug bent, lijk je me echt heel aardig! Ik ken je verder niet persoonlijk!
- Tim: ik ken je idd niet, maar je lijkt me wel leuk!
- Rochel: ik ken je niet zo goed, maar je bent wel aardig en een geit. Happy Birthday! Btw leuke look! Volgens mij hebben we wel een xtje gemaild, maar weet het niet meer xD
- Alishakusx: zoals je al weet, kunnen wij niet altijd overweg met elkaar. Soms vind ik je echt een bitch, en soms ben je ook wel gwn aardig. 
- SoldToADemon: ik ken je persoonlijk niet? Meestal ben je wel aardig op het fora, maar soms denk ik ook "lekker aardig" ofsow. SMT badge past wel bij je! 
- soepie: ik ken je persoonlijk niet, maar heb wel regelmatig je naam voorbij zien komen. Je lijkt me heel aardig!
- Merel: ik ken je niet ofsow, alleen soms zie ik je naam en dan moet ik gelijk aan kinderachtig denken. Geen idee waarom, want ik heb nooit echt met je gepraat xD
- KUIFJE: ik zie je regelmatig vooboj komen, maar ik ken je persoonlijk niet.
- Yasmine: zelfde als KUIFJE
- Felicia: ik ken je niet, maar ik weet niet echt wat ik van je denk, je lijkt me wel aardig, maar soms denk ik echt ik heb echt geen zin in je. (i don't know why :/)
- Riraito: ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind dat je soms te snel je mening laat merken en dat dan ook best fel doet. Soms kwets je er mensen mee. Ik denk als mensen jou echt leren kennen, dat ze je dan echt heel aardig vinden, maar ik ken je nog niet. 
- Hopeless: ik vond je vorige naam leuker omdat er Chocolate in stond ;3 ik ken je nog niet, maar we mailen nu <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> 
- Breakingnews: ik ken je idd niet.
- Rainbowmiracle: ik ken je niet echt, maar ik vind je naam echt leuk! We wonen in dezelfde stad en zatten op dezelfde school HAHA. Ik vind het leuk dat je gwn denkt, fuck iedereen ik blijf gwn mezelf! Je kan ook leuk ontwerpen!
- FollowYourDreamz: ik zie je niet zo vaak op het forum, en ik ken je niet.
- Chaneletje: Ik ken je niet.
- BeYourMusic: ik ken je niet, maar je lijkt me wel aardig!
- Sorayamooi: Ik ken je niet sorry.
- pendulum: heee Melati. Ik vind je echt geweldig! Jammer mailen we niet meer! :c
- Dreamcather: ik ken je niet, maar volgens mij hebben we een xtje gemaild c:
- Julia: heeee, we mailen al bijna twee weken, en onze mails stoppen niet! Echt leuk! Ik vind je echt aardig! 
- bonjour: ik ken je niet echt. Ik weet wel dat je een jongen bent xD
- Tooth: ik ken je persoonlijk niet echt, maar je lijkt me wel aardig!
- Bauwine: ik ken je persoonlijk niet, maar je hebt een aparte leuke naam!
- Fancyness: ik ken je idd niet, maar lijkt me leuk om je te leren kennen omdat je nieuw bent!
- Angel: hee Rachel! Ik ken je nog niet zo goed, maar je bent wel erg gul en aardig! 

Dankje, het is ook me echte naam n___n

Leuk! Ik vind het echt een mooie naam xD 
Anoniem
Wereldberoemd



Sommige truths zullen heel lief zijn, en sommige zullen wat minder lief zijn, dus word niet boos HAHA 
Xoxox

-Jasmijn: je maakt leuke blogs en lay outs! Verder ken ik je niet persoonlijk.
- Unashamed: in het begin vond ik je niet echt aardig, maar nu je terug bent, lijk je me echt heel aardig! Ik ken je verder niet persoonlijk!
- Tim: ik ken je idd niet, maar je lijkt me wel leuk!
- Rochel: ik ken je niet zo goed, maar je bent wel aardig en een geit. Happy Birthday! Btw leuke look! Volgens mij hebben we wel een xtje gemaild, maar weet het niet meer xD
- Alishakusx: zoals je al weet, kunnen wij niet altijd overweg met elkaar. Soms vind ik je echt een bitch, en soms ben je ook wel gwn aardig. 
- SoldToADemon: ik ken je persoonlijk niet? Meestal ben je wel aardig op het fora, maar soms denk ik ook "lekker aardig" ofsow. SMT badge past wel bij je! 
- soepie: ik ken je persoonlijk niet, maar heb wel regelmatig je naam voorbij zien komen. Je lijkt me heel aardig!
- Merel: ik ken je niet ofsow, alleen soms zie ik je naam en dan moet ik gelijk aan kinderachtig denken. Geen idee waarom, want ik heb nooit echt met je gepraat xD
- KUIFJE: ik zie je regelmatig vooboj komen, maar ik ken je persoonlijk niet.
- Yasmine: zelfde als KUIFJE
- Felicia: ik ken je niet, maar ik weet niet echt wat ik van je denk, je lijkt me wel aardig, maar soms denk ik echt ik heb echt geen zin in je. (i don't know why :/)
- Riraito: ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind dat je soms te snel je mening laat merken en dat dan ook best fel doet. Soms kwets je er mensen mee. Ik denk als mensen jou echt leren kennen, dat ze je dan echt heel aardig vinden, maar ik ken je nog niet. 
- Hopeless: ik vond je vorige naam leuker omdat er Chocolate in stond ;3 ik ken je nog niet, maar we mailen nu <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> 
- Breakingnews: ik ken je idd niet.
- Rainbowmiracle: ik ken je niet echt, maar ik vind je naam echt leuk! We wonen in dezelfde stad en zatten op dezelfde school HAHA. Ik vind het leuk dat je gwn denkt, fuck iedereen ik blijf gwn mezelf! Je kan ook leuk ontwerpen!
- FollowYourDreamz: ik zie je niet zo vaak op het forum, en ik ken je niet.
- Chaneletje: Ik ken je niet.
- BeYourMusic: ik ken je niet, maar je lijkt me wel aardig!
- Sorayamooi: Ik ken je niet sorry.
- pendulum: heee Melati. Ik vind je echt geweldig! Jammer mailen we niet meer! :c
- Dreamcather: ik ken je niet, maar volgens mij hebben we een xtje gemaild c:
- Julia: heeee, we mailen al bijna twee weken, en onze mails stoppen niet! Echt leuk! Ik vind je echt aardig! 
- bonjour: ik ken je niet echt. Ik weet wel dat je een jongen bent xD
- Tooth: ik ken je persoonlijk niet echt, maar je lijkt me wel aardig!
- Bauwine: ik ken je persoonlijk niet, maar je hebt een aparte leuke naam!
- Fancyness: ik ken je idd niet, maar lijkt me leuk om je te leren kennen omdat je nieuw bent!
- Angel: hee Rachel! Ik ken je nog niet zo goed, maar je bent wel erg gul en aardig! 

Dankje, het is ook me echte naam n___n

Leuk! Ik vind het echt een mooie naam xD 

Hihi ^^
Anoniem
Straatmuzikant



Please :d
Anoniem
Wereldberoemd



x
xAnna
Straatmuzikant



c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



x
Adelyna
Landelijke ster



Bijgewerkt :)
xAnna
Straatmuzikant



Aww dankje c:
Anoniem
Straatmuzikant



Idk of je nog bezig bent, maar hoi c:
Adelyna
Landelijke ster



Idk of je nog bezig bent, maar hoi c:

Ja hoor, hoii! Ff bijwerken hoor :) 
Adelyna
Landelijke ster



Bijgewerkt!
Account verwijderd




okee
Cinta
Landelijke ster



 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: