Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Melisandre Truth!
Adelyna
Landelijke ster



Sommige truths zullen heel lief zijn, en sommige zullen wat minder lief zijn, dus word niet boos HAHA 
Xoxox

-Jasmijn: je maakt leuke blogs en lay outs! Verder ken ik je niet persoonlijk.

- Unashamed: in het begin vond ik je niet echt aardig, maar nu je terug bent, lijk je me echt heel aardig! Ik ken je verder niet persoonlijk!

- Tim: ik ken je idd niet, maar je lijkt me wel leuk!

- Rochel: ik ken je niet zo goed, maar je bent wel aardig en een geit. Happy Birthday! Btw leuke look! Volgens mij hebben we wel een xtje gemaild, maar weet het niet meer xD

- Alishakusx: zoals je al weet, kunnen wij niet altijd overweg met elkaar. Soms vind ik je echt een bitch, en soms ben je ook wel gwn aardig. 

- SoldToADemon: ik ken je persoonlijk niet? Meestal ben je wel aardig op het fora, maar soms denk ik ook "lekker aardig" ofsow. SMT badge past wel bij je! 

- soepie: ik ken je persoonlijk niet, maar heb wel regelmatig je naam voorbij zien komen. Je lijkt me heel aardig!

- Merel: ik ken je niet ofsow, alleen soms zie ik je naam en dan moet ik gelijk aan kinderachtig denken. Geen idee waarom, want ik heb nooit echt met je gepraat xD

- KUIFJE: ik zie je regelmatig vooboj komen, maar ik ken je persoonlijk niet.

- Yasmine: zelfde als KUIFJE

- Felicia: ik ken je niet, maar ik weet niet echt wat ik van je denk, je lijkt me wel aardig, maar soms denk ik echt ik heb echt geen zin in je. (i don't know why :/)

- Riraito: ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind dat je soms te snel je mening laat merken en dat dan ook best fel doet. Soms kwets je er mensen mee. Ik denk als mensen jou echt leren kennen, dat ze je dan echt heel aardig vinden, maar ik ken je nog niet. 

- Hopeless: ik vond je vorige naam leuker omdat er Chocolate in stond ;3 ik ken je nog niet, maar we mailen nu :) 
- Breakingnews: ik ken je idd niet.

- Rainbowmiracle: ik ken je niet echt, maar ik vind je naam echt leuk! We wonen in dezelfde stad en zatten op dezelfde school HAHA. Ik vind het leuk dat je gwn denkt, fuck iedereen ik blijf gwn mezelf! Je kan ook leuk ontwerpen!

- FollowYourDreamz: ik zie je niet zo vaak op het forum, en ik ken je niet.

- Chaneletje: Ik ken je niet.

- BeYourMusic: ik ken je niet, maar je lijkt me wel aardig!

- Sorayamooi: Ik ken je niet sorry.

- pendulum: heee Melati. Ik vind je echt geweldig! Jammer mailen we niet meer! :c

- Dreamcather: ik ken je niet, maar volgens mij hebben we een xtje gemaild c:

- Julia: heeee, we mailen al bijna twee weken, en onze mails stoppen niet! Echt leuk! Ik vind je echt aardig! 

- bonjour: ik ken je niet echt. Ik weet wel dat je een jongen bent xD

- Tooth: ik ken je persoonlijk niet echt, maar je lijkt me wel aardig!

- Bauwine: ik ken je persoonlijk niet, maar je hebt een aparte leuke naam!

- Fancyness: ik ken je idd niet, maar lijkt me leuk om je te leren kennen omdat je nieuw bent!

- Angel: hee Rachel! Ik ken je nog niet zo goed, maar je bent wel erg gul en aardig! 

- Laura: ik vond je vorige look leuker, omdat ik dan gwn herkende haha. Ik zie je niet zo vaak meer op het forum.
Je was zeker op vakantie? Ik ken je verder niet persoonlijk, maar je lijkt me wel aardig!

- Farah: (ik vind je vp naam moeilijk sorryy haha.) ik ken je niet, maar je lijkt me erg aardig!

- XAnna: ik ben jaloers op je badge, maar ik vind wel dat je hem verdient hebt! Verder ken ik je niet.

- Minori: je lijkt me erg aardig, maar ken je niet echt. 

- Ryuzaki: ik ken je niet echt, maar je lijkt me erg aardig! Verder kan je echt goed ontwerpen en heb je een leuke aparte vp naam! 

- Magical: ik vind het echt leuk dat je weer terug bent, ookal kende ik je niet! 

- TaylorSwift: Je lijkt me erg aardig, maar ik ken je nog niet! Je maakt verder hele leuke artikels!
Account verwijderd




X
Tim
Wereldberoemd



Ik denk niet dat je me kent XD
Adelyna
Landelijke ster



Bijgewerkt!
Adelyna
Landelijke ster



:3

;3
alishakusx
Straatmuzikant



^^
SoldToADemon
Internationale ster



xx
Soepie
Karaoke-ster



X
Adelyna
Landelijke ster



Bijgewerkt. Sorry hoor, ik was ff eten
Tianmi
Straatmuzikant



                          
Lefacumis
Wereldberoemd



oki
Anoniem
Minister of Pop



Xx
Anoniem
Wereldberoemd



Oke
Anoniem
Wereldberoemd



:x
Amity
Straatmuzikant



Misschien ken je me niet.
Adelyna
Landelijke ster



Bijgewerkt :) 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste