Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
VP groepsapp aanmaak!
Adelyna
Landelijke ster



Hh
Anoniem
Wereldberoemd



Er staat nienke (mod) JA EN IK DAN?!?!
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar zal ik een vo groepsapp maken? 

Als je erin wilt, mail me met je nummer want heb maar 2 nummers van vp

Wie er in zitten:
- nienke (mod)
- Chayen
- Anna
- Alishakusx
- Rochel
- Cynthiaatjeex
- Roseraie
- Halima
- Elodie
- Alena
- Marin
- xLisa
- Rafke
- Ravenclaw

ik kan kijken of ik in de appstore whatsapp kan downloaden doorr apps voor iphone aan te klikken, misschien kan ik er dan in?
Fame
Internationale ster



Dat is altijd zo irritant xd.
Yiruma
Landelijke ster



Ik wil erin maar heb geen telefoon. That sucks! sad
sekientje
YouTube-ster



ik wil ook wel 
Anoniem
YouTube-ster



Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar zal ik een vo groepsapp maken? 

Als je erin wilt, mail me met je nummer want heb maar 2 nummers van vp

Wie er in zitten:
- nienke (mod)
- Chayen
- Anna
- Alishakusx
- Rochel
- Cynthiaatjeex
- Roseraie
- Halima
- Elodie
- Alena
- Marin
- xLisa
- Rafke
- Ravenclaw

ik kan kijken of ik in de appstore whatsapp kan downloaden doorr apps voor iphone aan te klikken, misschien kan ik er dan in?

Dat kan niet.
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar zal ik een vo groepsapp maken? 

Als je erin wilt, mail me met je nummer want heb maar 2 nummers van vp

Wie er in zitten:
- nienke (mod)
- Chayen
- Anna
- Alishakusx
- Rochel
- Cynthiaatjeex
- Roseraie
- Halima
- Elodie
- Alena
- Marin
- xLisa
- Rafke
- Ravenclaw

ik kan kijken of ik in de appstore whatsapp kan downloaden doorr apps voor iphone aan te klikken, misschien kan ik er dan in?

Dat kan niet.

o ok :cry
Adelyna
Landelijke ster



@sekientje. Mail jee nummer maar. Dan zet ik je erin!
Adelyna
Landelijke ster



hh
Angelyn
Straatmuzikant



Ik wil er we inn(:

Adelyna
Landelijke ster



Ik wil er we inn(:


stuur maar via mail je nummer
Angelyn
Straatmuzikant



Ik wil er we inn(:


stuur maar via mail je nummer

Okidoki :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: