Felicia schreef:
Melisandre schreef:
Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar zal ik een vo groepsapp maken?
Als je erin wilt, mail me met je nummer want heb maar 2 nummers van vp
Wie er in zitten:
- nienke (mod)
- Chayen
- Anna
- Alishakusx
- Rochel
- Cynthiaatjeex
- Roseraie
- Halima
- Elodie
- Alena
- Marin
- xLisa
- Rafke
- Ravenclaw
ik kan kijken of ik in de appstore whatsapp kan downloaden doorr apps voor iphone aan te klikken, misschien kan ik er dan in?