Ryuzaki schreef:
I'll hold your hand and laugh in your face <3
Weronika schreef:
.. fuck dan zie je me dood gaan xD
Ryuzaki schreef:
Ja daar houd ik je wel aan ok?!
Weronika schreef:
Je bent ook heel eng ja omg ;sss
Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)
Je bent ook heel eng ja omg ;sss
Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)
Ja daar houd ik je wel aan ok?!
.. fuck dan zie je me dood gaan xD
I'll hold your hand and laugh in your face <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
