Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wat ik echt prachtig vond..
Anoniem
Straatmuzikant



Je bent ook heel eng ja omg ;sss

Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)

Ja daar houd ik je wel aan ok?!

.. fuck dan zie je me dood gaan xD

I'll hold your hand and laugh in your face <3
Anoniem
Straatmuzikant



Jeah ik wil ook nog een septum maar een vriendin zei dat dat vet veel zeer doet en damn dat vind ik eng ;c

volgens mij is dat indd een van de, als niet dè pijnlijkste xc

Jeah mja ik moet denk ik maar gewoon even doorzetten ;3 

So worth it c:
Anoniem
Popster



Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)

Heb je ontstekingen gehad? :x 

Jup toen hij net gezet was. Kon toen ook niet iedere avond water koken om te ontsmetten dus moest t met zeep doen.
Maar dat was na n week of 2-3 weg. En het deed geen pijn, zag er gewoon n beetje verlept uit x)

Ohh okei Ik dacht echt dat als je een ontsteking krijgt dat de piercing er dan gelijk uit moest ofzo maar dat valt dus reuze mee :3 
Anoniem
Popster



volgens mij is dat indd een van de, als niet dè pijnlijkste xc

Jeah mja ik moet denk ik maar gewoon even doorzetten ;3 

So worth it c:

Jeah I hope so ;3
Anoniem
Straatmuzikant



Heb je ontstekingen gehad? :x 

Jup toen hij net gezet was. Kon toen ook niet iedere avond water koken om te ontsmetten dus moest t met zeep doen.
Maar dat was na n week of 2-3 weg. En het deed geen pijn, zag er gewoon n beetje verlept uit x)

Ohh okei Ik dacht echt dat als je een ontsteking krijgt dat de piercing er dan gelijk uit moest ofzo maar dat valt dus reuze mee :3 

Wat mij gezegd is is gewoon veel draaien en goed schoon houden met of steriel water met zout, of parfum/kleursof loze zeep c:
Anoniem
Popster



Jup toen hij net gezet was. Kon toen ook niet iedere avond water koken om te ontsmetten dus moest t met zeep doen.
Maar dat was na n week of 2-3 weg. En het deed geen pijn, zag er gewoon n beetje verlept uit x)

Ohh okei Ik dacht echt dat als je een ontsteking krijgt dat de piercing er dan gelijk uit moest ofzo maar dat valt dus reuze mee :3 

Wat mij gezegd is is gewoon veel draaien en goed schoon houden met of steriel water met zout, of parfum/kleursof loze zeep c:

Oh jeah dan valt het wel mee. Dr zit hier in Sneek zo'n piercing winkeltje waar ze van dat ontsmettingsspul gratis meegeven dus jeah dan komt het vast wel goed :)
Weronika
Karaoke-ster



Ja daar houd ik je wel aan ok?!

.. fuck dan zie je me dood gaan xD

I'll hold your hand and laugh in your face <3

Fijn, ik ben echt een watje dus dan ga je echt neer van het lachen denk ik x')
Anoniem
Straatmuzikant



Ohh okei Ik dacht echt dat als je een ontsteking krijgt dat de piercing er dan gelijk uit moest ofzo maar dat valt dus reuze mee :3 

Wat mij gezegd is is gewoon veel draaien en goed schoon houden met of steriel water met zout, of parfum/kleursof loze zeep c:

Oh jeah dan valt het wel mee. Dr zit hier in Sneek zo'n piercing winkeltje waar ze van dat ontsmettingsspul gratis meegeven dus jeah dan komt het vast wel goed <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Oeh dats wel fijn ja (:

@; ik fluister wel in een seductive voice yaoi fanfiction in je oor als afleiding.
Anoniem
Popster



Wat mij gezegd is is gewoon veel draaien en goed schoon houden met of steriel water met zout, of parfum/kleursof loze zeep c:

Oh jeah dan valt het wel mee. Dr zit hier in Sneek zo'n piercing winkeltje waar ze van dat ontsmettingsspul gratis meegeven dus jeah dan komt het vast wel goed <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Oeh dats wel fijn ja (:

@; ik fluister wel in een seductive voice yaoi fanfiction in je oor als afleiding.

Jeah idd ;3
Weronika
Karaoke-ster



Wat mij gezegd is is gewoon veel draaien en goed schoon houden met of steriel water met zout, of parfum/kleursof loze zeep c:

Oh jeah dan valt het wel mee. Dr zit hier in Sneek zo'n piercing winkeltje waar ze van dat ontsmettingsspul gratis meegeven dus jeah dan komt het vast wel goed <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Oeh dats wel fijn ja (:

@; ik fluister wel in een seductive voice yaoi fanfiction in je oor als afleiding.

..............that could work
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: