Tim schreef:
Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,
Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.
Equality schreef:
Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?
Tim schreef:
nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.
Equality schreef:
De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?
De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?
nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.
Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?
Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,
Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22