Laryanue schreef:
HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.
Riraito schreef:
Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA
Laryanue schreef:
I'm horrible at both, torture and being tortured. I just can't. rgjwrogjwefqw
Riraito schreef:
Je kan toch ook een van het groepje schrijven?
Je kan toch ook een van het groepje schrijven?
I'm horrible at both, torture and being tortured. I just can't. rgjwrogjwefqw
Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA
HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19