Marja schreef:
HAHAHAHAHA, was niet zo zeer voor mijn examens.
Vond het wat te druk enzo.
Maakt mij helemaal niks uit. xD HAHAHAHAHA
Rafke schreef:
OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in?
Marja schreef:
Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA
Rafke schreef:
Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA
Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA
Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA
OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in?

HAHAHAHAHA, was niet zo zeer voor mijn examens.
Vond het wat te druk enzo.Maakt mij helemaal niks uit. xD HAHAHAHAHA


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Vond het wat te druk enzo.