Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kom je online
SoldToADemon
Internationale ster



=3=

woot

Congratz trouwens, je hebt em verdiend n__n

Naw, thanks haha♥
xAnna
Straatmuzikant



Omg juud, ik ben zo trots op je <3
Account verwijderd




Je blogs zijn goed en jij verdient de badge ook, iedereen doet zijn/haar best <3

een iemand doet echt zijn best niet hoor lol 


Doel je op mij of een ander.. want zo ver ik weet doet iedereen zijn/haar best om elke week een goed blog neer te zetten

op een ander hoor die post elke week onzin zoals effe truthen en dan klaar
SoldToADemon
Internationale ster



Omg juud, ik ben zo trots op je <3

Naww, thanks babe♥
Account verwijderd




Omg nice!! Gefeliciteerd!
SoldToADemon
Internationale ster



Omg nice!! Gefeliciteerd!

Ty ^-^
Account verwijderd




Je blogs zijn goed en jij verdient de badge ook, iedereen doet zijn/haar best <3

een iemand doet echt zijn best niet hoor lol 


Ik kan niet bloggen, zal moeilijk gaan. (:

weet ik dat je niet kan bloggen

slap excuus btw je hoeft niet persee een layout? beetje hypocriet van je
Amity
Straatmuzikant



Awww! Gefeliciteerd Juud! 

Zou ik ook wel eens willen thoo haha :33

Account verwijderd




Doel je op mij of een ander.. want zo ver ik weet doet iedereen zijn/haar best om elke week een goed blog neer te zetten

op een ander hoor die post elke week onzin zoals effe truthen en dan klaar

I get it haha

ps ik ben af en toe aardig!!!!! 
Account verwijderd




Aaaaah congrats!

SoldToADemon
Internationale ster



Ik zie nog geen liefde hier guys nono
Account verwijderd




Ik zie nog geen liefde hier guys nono

en mij liefde voor jou dan juud
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik was 3 dagen weg gehehe maar feli! :d
Account verwijderd




Ik kan niet bloggen, zal moeilijk gaan. (:

weet ik dat je niet kan bloggen

slap excuus btw je hoeft niet persee een layout? beetje hypocriet van je

Hypocriet? Jij bent degene die dat zei zonder dar je een reden wist. Ik heb liever verzorgde blogs dan eentje waar ik gewoon wat tekst op plak. Nu moet je hier niet over gaan lullen, dit is mijn keuze en daad heb jij net geen enkele reet over te lullen.

ik wist t wel hoor ik las je blog en hahahahahahahahhaha pls doe normaal hoezo plak? Ohja vergeten je hebt bijna geen tekst in je blo hahahahahahah je argument is zo grappg hahahahahahah jastop maar weer ty you make my dat hahahahahah
Account verwijderd




een iemand doet echt zijn best niet hoor lol 


Doel je op mij of een ander.. want zo ver ik weet doet iedereen zijn/haar best om elke week een goed blog neer te zetten

op een ander hoor die post elke week onzin zoals effe truthen en dan klaar

owkee thats me sad
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste