Gerhardina schreef: Had er een keer een maar die is ongedaan gemaakt door Lianne gelukkig, want ik ben gewoon een engel hahahaha maar niet altijd hoor kan best wel erg boos worden maar daar heb ik hier geen last van gelukkig want het is gewoon een super site Love you all!!