schreef:
ja dat bedoel ik ook met die haakjes hahahah like hoe ga je het betalen?! naja hun probleem
snap het idee wel maar htf kan je dat uitvoeren
Riraito schreef:
Exclusief worden is wel het domste wat je kan doen als je een site wilt runnen, maar hey, ik ben hier de admin niet.
Naya schreef:
Ik vraag me af hoe de sfeer op vp over 2 jaar is (als het dan nog bestaat lol)
daarom snap ik ook wel dat ze exclusief willen worden (nouja ik snap het niet like ik vind het echt dom maar ik snap wel waarom)
Riraito schreef:
Oh nee ik had het ook niet over mezelf, maar het viel me gewoon altijd op dat wanneer mensen iets zeiden of om hulp vroegen, ze eerst een shitload commentaar over zich heen kregen.
Oh nee ik had het ook niet over mezelf, maar het viel me gewoon altijd op dat wanneer mensen iets zeiden of om hulp vroegen, ze eerst een shitload commentaar over zich heen kregen.
Ik vraag me af hoe de sfeer op vp over 2 jaar is (als het dan nog bestaat lol)
daarom snap ik ook wel dat ze exclusief willen worden (nouja ik snap het niet like ik vind het echt dom maar ik snap wel waarom)
Exclusief worden is wel het domste wat je kan doen als je een site wilt runnen, maar hey, ik ben hier de admin niet.
ja dat bedoel ik ook met die haakjes hahahah like hoe ga je het betalen?! naja hun probleem
snap het idee wel maar htf kan je dat uitvoeren


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18