Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Minori trutht echt eerlijk.
SoldToADemon
Internationale ster



xxx

Je bent werkelijk geweldig, niks op aan te merken en ik wil je nog steeds als BFF!

Naw haha, you're awesome as well (l)
Anoniem
Wereldberoemd



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Ik mag je echt heel graag en je bent een geweldig persoon.

Same ^____^
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wil je mij doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik mag je echt heel graag maar vaak zie ik je alleen op een topic als je kleding zoekt. :$
Toothless
Wereldberoemd



Wil je mij doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Ik mag je echt heel graag maar vaak zie ik je alleen op een topic als je kleding zoekt. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

haha :') maar eigenlijk ben ik juist erg veel op de fora voor mijn gevoel, but oké. Het kan zijn dat we allebei steeds op andere topics reageren.
Mylimasis
YouTube-ster



banana
Sophrosyne
Straatmuzikant



nkinuyh

Okay Vien je bent echt asdfghjkl awesome gwn onze snapsessies zijn geweldig!!

''Ik pak je langs achteren!!!!''

- Bram.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Even gaan janken. Dit word vermoedelijk ruw, grof en pijnigend.

Nee Rachel, je bent geweldig. ♥
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hi

Ik vind je echt uitermate irriterend en ik erger me de tyfus aan je vele spellingsfouten, je bent helemaal fan van Hotel 13 maar ik vind dat echt voor 9-jarigen, soms vraag ik me echt af hoe oud je bent. -retorische vraag-
Sophrosyne
Straatmuzikant



Yeah Gio, ik mag je écht niet, sterker nog, ik haat je door en door. Ik mocht je eerst maar je bent echt een vreselijke dramaqueen en je kan zo geweldig goed overdrijven, ook voel je je heel snel aangesproken en snel aangevallen, voor mijn part mag je weer weggaan. (oh wacht dan kom je toch na 24 uur of korter weer terug)

Drama all the way♥

ps. Dit is nj very funny

Image and video hosting by TinyPic

Yeah op dat moment meende ik het maar nu kan je echt de pot op. :')
Account verwijderd




Even gaan janken. Dit word vermoedelijk ruw, grof en pijnigend.

Nee Rachel, je bent geweldig. ♥

Kort, maar krachtig.
Sophrosyne
Straatmuzikant



banana

De ene keer ben je vreselijk partijdig en kan ik je niet uitstaan en de andere keer ben je wel okay.
Silatunique
Landelijke ster



x
Mylimasis
YouTube-ster



banana

De ene keer ben je vreselijk partijdig en kan ik je niet uitstaan en de andere keer ben je wel okay.

Partijdig?
Sophrosyne
Straatmuzikant



x

Ik zie je wel, ik sla je over omdat ik je niet ken.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hi

Ik vind je echt uitermate irriterend en ik erger me de tyfus aan je vele spellingsfouten, je bent helemaal fan van Hotel 13 maar ik vind dat echt voor 9-jarigen, soms vraag ik me echt af hoe oud je bent. -retorische vraag-

wtf

weet jij wat ze meegemaakt heeft dat ze dat leuk vindt??? Nee. Misschien heeft ze wel geen jeugd gehad door privé redenen???

Ze reageert zelf, ik mag toch vinden wat ik vind?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste