schreef:
hoezo slaat wel ergens op haar haar blogs zijn flut sorry not sorry ik ben het met haar eens hhhhhh
Skeeregurl schreef:
dude, je hoeft geen leuke lay-out te hebben voor een blog dus dat deel slaat al nergens op.
Iedereen maakt fouten met spelling u_u
Ik irriteer me nu aan je truths, want ze slaan nergens op g,
als je mensen niet kent moet je niet maar wat gaan verzinnen ja.
dude, je hoeft geen leuke lay-out te hebben voor een blog dus dat deel slaat al nergens op.
Iedereen maakt fouten met spelling u_u
Ik irriteer me nu aan je truths, want ze slaan nergens op g,
als je mensen niet kent moet je niet maar wat gaan verzinnen ja.
hoezo slaat wel ergens op haar haar blogs zijn flut sorry not sorry ik ben het met haar eens hhhhhh


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18