Amicizia schreef:
Imagine schreef:
OOOH jij bent leuk omg. ik dacht dat jij weg was ofzo ahahah, ik wist nooit wie jij (Amicizia) dus eerst was ahahhaha
GHEHEHEH nop ik dacht eerst ook dat Flora weg was maar je was hier ook nog c;
but ik zal vp niet verlaten met leuke mensen hier , iknow ik heb alles van me veranderd but nu zie je me terug ;D