Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Eigenlijk wil ik ook
Fem
Popster



x
Account verwijderd




Ik ook, maar ach. Je moet meedoen aan de sollicitaties natuurlijk, en dat doe ik meestal niet.
Account verwijderd




De functies zijn hier ook waardeloos. Daar wil je niet eens bij zitten.

What the hell?
Fem
Popster



Ik ook, maar ach. Je moet meedoen aan de sollicitaties natuurlijk, en dat doe ik meestal niet.

Precies, ik heb er nooit zin in hahah, nah ik ook echt iets hebben wat echt iets voor mij is, en dat is er niet..
Fem
Popster



De functies zijn hier ook waardeloos. Daar wil je niet eens bij zitten.

Zijn ze niet, elke functie heeft echt een doel, maar dat heb je wss niet door, misschien moet je vp eens een kans geven in plaats van blind te oordelen.
Anoniem
Popster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Fem
Popster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)


:c
Anoniem
Wereldberoemd



De functies zijn hier ook waardeloos. Daar wil je niet eens bij zitten.

En waarom staat er dan op je profiel dat je voor CT en NT gaat, hé lieverd? (:
Fem
Popster



De functies zijn hier ook waardeloos. Daar wil je niet eens bij zitten.

En waarom staat er dan op je profiel dat je voor CT en NT gaat, hé lieverd? (:

This
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: