Fem schreef:
wel een functie en dan met teamleden praten op het speciale forumonderdeel en iets te doen hebben en 'beroemd' worden en omg omg
Maar niks is geschikt voor mij, behalve manager en het loser-team...
Voor de duidelijkheid, ik bedoel dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.
wel een functie en dan met teamleden praten op het speciale forumonderdeel en iets te doen hebben en 'beroemd' worden en omg omg
Maar niks is geschikt voor mij, behalve manager en het loser-team...
Voor de duidelijkheid, ik bedoel dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
)
)


