Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Eigenlijk wil ik ook
Fem
Popster



wel een functie en dan met teamleden praten op het speciale forumonderdeel en iets te doen hebben en 'beroemd' worden en omg omg

Maar niks is geschikt voor mij, behalve manager en het loser-team...



Voor de duidelijkheid, ik bedoel dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.

SoldToADemon
Internationale ster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)
Account verwijderd




valt best mee hoe bijzonder hoor hahaha c:
en beroemd is echt niet zo volgensmij, tis wat jij er van maakt haha
SoldToADemon
Internationale ster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

Ja maar dat ene ding over dat ene is gewoon een uitzondering though
Fem
Popster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Nouu


Fem
Popster



valt best mee hoe bijzonder hoor hahaha c:
en beroemd is echt niet zo volgensmij, tis wat jij er van maakt haha

Bijna iedereen met een functie is wel redelijk bekend
SoldToADemon
Internationale ster



Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

Ja maar dat ene ding over dat ene is gewoon een uitzondering though

Die ene met dat ene ding?

Nee dat andere ding, je weet wel? 
Fem
Popster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

ts

I know, er staat ook bij dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.
SoldToADemon
Internationale ster



Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Nouu



bigkiss
Account verwijderd




Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

oeeh ik heb wat gemist denk ik
Account verwijderd




Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

ts

I know, er staat ook bij dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken

snap ik :)
Fem
Popster



valt best mee hoe bijzonder hoor hahaha c:
en beroemd is echt niet zo volgensmij, tis wat jij er van maakt haha

Bijna iedereen met een functie is wel redelijk bekend

Ik ben niet bekend ...

Wellus
Account verwijderd




Haha, zo speciaal is het team forum niet though (of wel... eyebrows)

Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

oeeh ik heb wat gemist denk ik

whaat ik zie niets sad
Fem
Popster



Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

ts

I know, er staat ook bij dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.

Door dit topic leek het alsof je het voor de 'beroemdheid' of het forum doet lol

Nee, zo bedoelde ik het niet
Account verwijderd




Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

ts

I know, er staat ook bij dat ik echt iets te doen wil hebben voor vp, waarmee ik dus bedoel dat ik echt iets heb waarmee ik vp kan promoten/vermaken, niet meer zo saai loser zijn.

Door dit topic leek het alsof je het voor de 'beroemdheid' of het forum doet lol

maar ik had precies het zelfde voorik blogger werd >.<
SoldToADemon
Internationale ster



Kijk dat ene topic op het teamforum met dat ene ding over dat ene.

Oh en een functie draait niet om dat forum hoor. Het is vele meer.

oeeh ik heb wat gemist denk ik

whaat ik zie niets sad

We hebben het over dat ene ding over dat ene op het algemene teamforum
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste