Adelyna schreef:
Haha
Psychopath schreef:
hoezo ga je me friendzone noep.
Equality schreef:
Ik dacht bee fi fi
Psychopath schreef:
NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef
NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef
Ik dacht bee fi fi
hoezo ga je me friendzone noep.
Haha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
