Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: zie je Amicizia nog als Designer?
wie ziet me nog als Desinger?
Adelyna
Landelijke ster



NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef

Ik dacht bee fi fi

hoezo ga je me friendzone noep.

Haha
Anoniem
Wereldberoemd



Caitlynn, kijk shout ...

Omg ;-;♥
Anoniem
YouTube-ster



Ik, je bent nog steeds super goed in designen en je designs zijn geweldig! 😘
AnimauxRouges
YouTube-ster



Ik vind je designs echt geweldig C:
Adelyna
Landelijke ster



Caitlynn, kijk shout ...

Omg ;-;♥

Haha :3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik, je bent nog steeds super goed in designen en je designs zijn geweldig! 😘

Thank you 
Anoniem
Wereldberoemd



Caitlynn, kijk shout ...

Omg ;-;♥

Haha :3

You make me smile
Anoniem
YouTube-ster



Ik, je bent nog steeds super goed in designen en je designs zijn geweldig! 😘

Thank you 

😉
Hypnotize
YouTube-ster



Ik wel, alleen je huiden zijn lelek xd

lelek
mag ik huilen
Adelyna
Landelijke ster



Omg ;-;♥

Haha :3

You make me smile

Awhh. 
Anoniem
Wereldberoemd



Haha :3

You make me smile

Awhh. 

Zo te zien zijn er sopmige die me niet zien als D maar hun reden niet zeggen
Adelyna
Landelijke ster



You make me smile

Awhh. 

Zo te zien zijn er sopmige die me niet zien als D maar hun reden niet zeggen

Idd, laat de haters. Het zijn er maar 4. 1/6 van alle mensen die hebben gestemd, dus dat is niks. Vind het gwoon a
Raar dat je geen d bent, want jij stuurt volgens mij veel ontwerpen in
Anoniem
Wereldberoemd



Awhh. 

Zo te zien zijn er sopmige die me niet zien als D maar hun reden niet zeggen

Idd, laat de haters. Het zijn er maar 4. 1/6 van alle mensen die hebben gestemd, dus dat is niks. Vind het gwoon a
Raar dat je geen d bent, want jij stuurt volgens mij veel ontwerpen in

Yup ik stuur veel in
Adelyna
Landelijke ster



Zo te zien zijn er sopmige die me niet zien als D maar hun reden niet zeggen

Idd, laat de haters. Het zijn er maar 4. 1/6 van alle mensen die hebben gestemd, dus dat is niks. Vind het gwoon a
Raar dat je geen d bent, want jij stuurt volgens mij veel ontwerpen in

Yup ik stuur veel in

sad
Anoniem
Wereldberoemd



Idd, laat de haters. Het zijn er maar 4. 1/6 van alle mensen die hebben gestemd, dus dat is niks. Vind het gwoon a
Raar dat je geen d bent, want jij stuurt volgens mij veel ontwerpen in

Yup ik stuur veel in

sad

Ik ga wss designen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste