Toothless schreef:
Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja.
Cynthia schreef:
Aan de ene kant wil ik er heel graag bij, maar dat is weer zo gemeen tegenover LauTraniMa... Daar ben ik platenlabel moderator..
Aan de ene kant wil ik er heel graag bij, maar dat is weer zo gemeen tegenover LauTraniMa... Daar ben ik platenlabel moderator..
Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20





