Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik wil zo graag bij creativity
Toothless
Wereldberoemd



Aan de ene kant wil ik er heel graag bij, maar dat is weer zo gemeen tegenover LauTraniMa... Daar ben ik platenlabel moderator..

Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja. 
Shots
YouTube-ster



Ik heb gister ingezonden (:
Cynthia
Straatmuzikant



Aan de ene kant wil ik er heel graag bij, maar dat is weer zo gemeen tegenover LauTraniMa... Daar ben ik platenlabel moderator..

Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja. 

Maar Creativity lijkt me echt zo awesome :c
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb gister ingezonden (:

Mag ik je inzending zien? :$
Toothless
Wereldberoemd



Aan de ene kant wil ik er heel graag bij, maar dat is weer zo gemeen tegenover LauTraniMa... Daar ben ik platenlabel moderator..

Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja. 

Maar Creativity lijkt me echt zo awesome :c

Mij ook! Misschien moet je het dan gewoon doen. ;)
Shots
YouTube-ster



Ik heb gister ingezonden (:

Mag ik je inzending zien? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Natuurlijk.
Cynthia
Straatmuzikant



Ah, dat is wel een moeilijke keuze ja. 

Maar Creativity lijkt me echt zo awesome :c

Mij ook! Misschien moet je het dan gewoon doen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Weetje fml, just do it (:
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk wel dat je kans maakt trouwens!!!

Was dat tegen mij? :$ In dat geval, wow, thanks! Ik vind hem eigenlijk nogal slecht in vergelijking met mijn andere lay-outs.
Toothless
Wereldberoemd



Ik had 'm al een paar dagen geleden ingezonden,

Ja, ik ook. Mag ik jouw inzending zien? :$
Shots
YouTube-ster



zal ik jullie jaloers maken

ik hoefde geen inzending te maken!!!

zal ik jou jaloers maken

ik heb hersenen!!!

grpj

mooi gezegd 
Shots
YouTube-ster



Ja wanneer geven ze antwoord?!

Ze hebben het druk met het label dus het is moeilijk om alle inzendingen te lezen en te overleggen enzo. 
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben al lid (a)
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ben al lid <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

Dat zei je in dit topic al, ja.

Ik houd niet alles bij wat ik zeg
Toothless
Wereldberoemd



Ik wacht al een dag of vijf...
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga nog een blog maken, met extra motivatie erin en zo! En omdat ik niks te doen heb :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste