Four schreef:
Cloud schreef:
Four schreef:
CT of blogger ^^
Leuk! hopelijk krijg je beschik je later over één of twee van die functies!

Ja, dat lijkt me super! Alhoewel ik nog niet ver genoeg ontwikkeld ben als blogger, het blijft leuk om te doen.
Als ik nu een blog competitie organiseer zijn er ongeveer 2-3 mensen die meedoen xd