Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zouden jullie willen worden?
Cloud
Playback-ster



Moderator ♥ 
2e doel: misschien NT'er

Leuk! Bij mij ook zo'n beetje.
Anna
YouTube-ster



Alleen mod eigenlijk maar idk of ik geschikt ben eh
Anoniem
Wereldberoemd



Designer ^____^
Cloud
Playback-ster



Alleen mod eigenlijk maar idk of ik geschikt ben eh

Je kan het altijd proberen :)
Anna
YouTube-ster



Alleen mod eigenlijk maar idk of ik geschikt ben eh

Je kan het altijd proberen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Klopt haha
Cloud
Playback-ster



Alleen mod eigenlijk maar idk of ik geschikt ben eh

Je kan het altijd proberen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Klopt haha

Haha :d
Anoniem
Minister of Pop



CT of blogger ^^
Cloud
Playback-ster



CT of blogger ^^

Leuk! hopelijk krijg je beschik je later over één of twee van die functies! :d
Anoniem
Minister of Pop



CT of blogger ^^

Leuk! hopelijk krijg je beschik je later over één of twee van die functies! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ja, dat lijkt me super! Alhoewel ik nog niet ver genoeg ontwikkeld ben als blogger, het blijft leuk om te doen.
Als ik nu een blog competitie organiseer zijn er ongeveer 2-3 mensen die meedoen xd
Anoniem
Wereldberoemd



Niet echt een functie, maar na m'n examen ga ik interactief vormgever studeren en dan zou ik eigenlijk wel stage bij vp willen lopen, als dat kan :)
Cloud
Playback-ster



CT of blogger ^^

Leuk! hopelijk krijg je beschik je later over één of twee van die functies! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Ja, dat lijkt me super! Alhoewel ik nog niet ver genoeg ontwikkeld ben als blogger, het blijft leuk om te doen.
Als ik nu een blog competitie organiseer zijn er ongeveer 2-3 mensen die meedoen xd

Haha leuk!
Cloud
Playback-ster



Niet echt een functie, maar na m'n examen ga ik interactief vormgever studeren en dan zou ik eigenlijk wel stage bij vp willen lopen, als dat kan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Oh wow, veel succes hopelijk kan het haha :d
Account verwijderd




CT NT bt smt
Damn klinkt likker
Cloud
Playback-ster



CT NT bt smt
Damn klinkt likker

Hahaha, jup.
Account verwijderd




CT NT bt smt
Damn klinkt likker

Hahaha, jup.

Maar met 2ben ik al blij
Het zijn gewoon allemaal dingen die ik erg leuk vind te doen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste