Hope schreef:
En anders via Snapchat of niet..? ;_;
Amicizia schreef:
als ik nog vp speel ;-;
Hope schreef:
zou je dan willen, over 4 jaar?
Amicizia schreef:
ben ik allang 19 en afgestudeerd ;-;
ben ik allang 19 en afgestudeerd ;-;
zou je dan willen, over 4 jaar?

als ik nog vp speel ;-;
En anders via Snapchat of niet..? ;_;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18