Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nou guys. Ik heb gevraagd of Lianne mijn badg
Gerhardina
Wereldberoemd



stom dat ze niet gewoon blij voor je kunnen zijn :c

Anoniem
Playback-ster



stom dat ze niet gewoon blij voor je kunnen zijn :c


Nouja dat begrijp ik ook hoor, er waren genoeg mensen die met de verkiezing meededen en het heel graag wilde worden
 
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd

Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  
Anoniem
Wereldberoemd



stom dat ze niet gewoon blij voor je kunnen zijn :c


Nouja dat begrijp ik ook hoor, er waren genoeg mensen die met de verkiezing meededen en het heel graag wilde worden
 

Ja oké. Maar dit is tijdelijk lol? Als ze willen helpen dan kunnen ze het BCT altijd mailen? xd
Account verwijderd




Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd

Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Dat wist ik niet 0.0 Wat erg :c
Jij bedoeld het als helpen, en dat snap ik ook, maar ik snap óók dat mensen het niet eerlijk vinden.
Anoniem
Landelijke ster



Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

martine ik wil echt niet gemeen doen maar als we geen stagiaire verkiezingen hadden georganiseerd dan hadden we ook gewoon als de bct gehandeld. besides verkiezingen zijn kapot veel werk, en dan als je alleen hooguit twee mensen kiezen van een verkiezing vind ik toch wel heel erg overbodig sorry

Nja je hebt niet meegekregen wat ik meekreeg. Want ik wist dit al veel eerder. (: Dus vandaar sneaky.

Want niemand mocht t eerst weten So. :')
Anoniem
Playback-ster




Nouja dat begrijp ik ook hoor, er waren genoeg mensen die met de verkiezing meededen en het heel graag wilde worden
 

Ja oké. Maar dit is tijdelijk lol? Als ze willen helpen dan kunnen ze het BCT altijd mailen? xd

hee mij interesseert het niet hoor ze moeten doen wat ze willen maar als nu opeens random iemand nt'er zou worden (Desnoods tijdelijk!!!) zou ik ook boos worden??? 
Anoniem
Playback-ster



Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

martine ik wil echt niet gemeen doen maar als we geen stagiaire verkiezingen hadden georganiseerd dan hadden we ook gewoon als de bct gehandeld. besides verkiezingen zijn kapot veel werk, en dan als je alleen hooguit twee mensen kiezen van een verkiezing vind ik toch wel heel erg overbodig sorry

Nja je hebt niet meegekregen wat ik meekreeg. Want ik wist dit al veel eerder. (: Dus vandaar sneaky.

Want niemand mocht t eerst weten So. :')

Dit wist je al eerder

dus er is een spoiler in het bcteam whaaaaaaaaaaaaaaaaa verrassend zeg kuch 
Anoniem
Landelijke ster



Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?

Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

gurl je moet Ilse niks verwijten, zij WOU juist een topic maar ze had opeens de badge?? het is sowieso niet ilse haar schuld 

Ik zei dat er een topic gemaakt zou moeten worden en toen ging ze t ineens vragen hoor.
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd

Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Dat wist ik niet 0.0 Wat erg :c
Jij bedoeld het als helpen, en dat snap ik ook, maar ik snap óók dat mensen het niet eerlijk vinden.

Ik snap ergens ook wel dat mensen het niet eerlijk vinden...........
Als ik BCT'er was geweest dan had ik het ook anders aangepakt. Maar kijk, daar kan ik toch niets aan doen? Ik probeer hun alleen maar te helpen.
Anoniem
Playback-ster



Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

gurl je moet Ilse niks verwijten, zij WOU juist een topic maar ze had opeens de badge?? het is sowieso niet ilse haar schuld 

Ik zei dat er een topic gemaakt zou moeten worden en toen ging ze t ineens vragen hoor.

en hoe weet jij dat
volgensmij ben je geen bct'er 
Anoniem
Straatmuzikant



Nouja dat begrijp ik ook hoor, er waren genoeg mensen die met de verkiezing meededen en het heel graag wilde worden
 

Ja oké. Maar dit is tijdelijk lol? Als ze willen helpen dan kunnen ze het BCT altijd mailen? xd

hee mij interesseert het niet hoor ze moeten doen wat ze willen maar als nu opeens random iemand nt'er zou worden (Desnoods tijdelijk!!!) zou ik ook boos worden??? 

niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg
Anoniem
Landelijke ster



Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd

Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Wij kunnen dat ook niet ruiken he. 
Anoniem
Playback-ster



Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Dat wist ik niet 0.0 Wat erg :c
Jij bedoeld het als helpen, en dat snap ik ook, maar ik snap óók dat mensen het niet eerlijk vinden.

Ik snap ergens ook wel dat mensen het niet eerlijk vinden...........
Als ik BCT'er was geweest dan had ik het ook anders aangepakt. Maar kijk, daar kan ik toch niets aan doen? Ik probeer hun alleen maar te helpen.

je moet het ook niet persoonlijk opvatten hé? heeft niks met jou of wat dan ook te maken maar er zijn mensen die die badge ook heel graag willen en ik snap wel dat ze dan boos zijn

maar je moet niet denken dat ze boos op jou zijn 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het echt lullig voor je Ilse want ik gun je het wel hoor, maar het is ook niet dat je met de verkiezingen mee had gedaan, ze hadden eigenlijk geen reden om specifiek jou te kiezen en ik snap dat mensen het niet eerlijk vinden, maar ik vind ook dat ze niet op jou zo moeten reageren. D:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste