Ilse schreef:
Empire schreef:
Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd
Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.