Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys! I'm back :D
Anoniem
Straatmuzikant



Dankje Linda de Pinda!! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Alsje Ilse de ..... Niks rijmt op jouw naam ;-;

Hahaha weet ik!

Filse, Milse, Kilse, Lilse, Rilse... Nee helemaal niks HAHA
Anoniem
Straatmuzikant



Danke schön <3

Jawoel! Het enige Duits dat ik ken HAHA x)

Soort van Duits. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Hoe gaat het?

Goed, met jou? Hoe was de vorige online party?
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.

Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c

Nah, dat klinkt juist schattig :3

Maar bij sommige liedjes past het niet ;-;
ikk
YouTube-ster



Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c

Nah, dat klinkt juist schattig :3

Maar bij sommige liedjes past het niet ;-;

Bij welke dan b.v.?
Anoniem
Straatmuzikant



Nah, dat klinkt juist schattig :3

Maar bij sommige liedjes past het niet ;-;

Bij welke dan b.v.?

Angel with a shotgun
Marissa
Internationale ster



Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA

Firebendaaaaahhhh
From my armpit cool

Vuurheer!!
Hahaha, dan ben ik Momo :33

Oh me loves Momo, and Appa =3=
ikk
YouTube-ster



Maar bij sommige liedjes past het niet ;-;

Bij welke dan b.v.?

Angel with a shotgun

Daar vind ik het juist wel bij passen, haha
ikk
YouTube-ster



Bij welke dan b.v.?

Angel with a shotgun

Daar vind ik het juist wel bij passen, haha

Deze vrouwelijke versie dan... cvaIgq5j2Q8
Anoniem
Straatmuzikant



Firebendaaaaahhhh
From my armpit cool

Vuurheer!!
Hahaha, dan ben ik Momo :33

Oh me loves Momo, and Appa =3=

APPA, Hij is echt THA BOMB HAHA
Anoniem
Straatmuzikant



Bij welke dan b.v.?

Angel with a shotgun

Daar vind ik het juist wel bij passen, haha

Ik niet haha :p
Anoniem
Straatmuzikant



Soort van Duits. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Hoe gaat het?

Goed, met jou? Hoe was de vorige online party?

Ook wel, ik ben ook even weggeweest. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> En de party ging heel goed, ik ben al bezig met een nieuwe. Alleen is die klein, gezien de aanstaande meeting zelf georganiseerd is.

Even een break is soms ook wel fijn! Oh dat gaat snel haha! Veel succes alvast!
Anoniem
Straatmuzikant



Ook wel, ik ben ook even weggeweest. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> En de party ging heel goed, ik ben al bezig met een nieuwe. Alleen is die klein, gezien de aanstaande meeting zelf georganiseerd is.

Even een break is soms ook wel fijn! Oh dat gaat snel haha! Veel succes alvast!

Ik had het nodig ja, maar nu ga ik naar school, dus ben ik er momenteel sowieso wat minder. En inderdaad, komt goed. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Ik heb alleen veel te weinig sollicitaties. D:

Ach ja, school gaat voor natuurlijk! Oh, misschien doe ik wel mee! ik kijk wel even of ik kan :d
Silatunique
Landelijke ster



Welkom b! c:
Anoniem
Straatmuzikant



Ik had het nodig ja, maar nu ga ik naar school, dus ben ik er momenteel sowieso wat minder. En inderdaad, komt goed. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Ik heb alleen veel te weinig sollicitaties. D:

Ach ja, school gaat voor natuurlijk! Oh, misschien doe ik wel mee! ik kijk wel even of ik kan <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Klopt, daarom juist. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Lijkt me leuk, alleen het kan nog tot 00;00 vanavond..

Jammer, dan heb ik geen tijd nee. :c
Anoniem
Straatmuzikant



Welkom b! c:

Dankje!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste