Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys.
Account verwijderd




Ik moet wel zeggen; Ik houd van jullie Angel Beats plaatje ;o

Zelf bewerkt<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet. 
Ralsei
Internationale ster



nou elsa dat was usarecords maar die heb ik opgeheven

laatst ook met Queres 
Anoniem
Internationale ster



Ik moet wel zeggen; Ik houd van jullie Angel Beats plaatje ;o

Zelf bewerkt<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

thank you AB is sws nog 1 van mijn favoriete anime haha

doe waar je je het beste bij voelt (:
Lix
YouTube-ster



Zelf bewerkt<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>'>

Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet. 

Mijn label is klein en ik ben moderator, plus een vriendin van mij is hoof. Van het label.
Dus ik ga het niet doen :x
Lix
YouTube-ster



Zelf bewerkt<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>'>

Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

thank you AB is sws nog 1 van mijn favoriete anime haha

doe waar je je het beste bij voelt (:

Hij is ook echt heel awesome :3
Account verwijderd




Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet. 

Mijn label is klein en ik ben moderator, plus een vriendin van mij is hoof. Van het label.
Dus ik ga het niet doen :x

Ja dat is het beste dan. ;)
Anoniem
Internationale ster



Hij is awesome ;o

ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

thank you AB is sws nog 1 van mijn favoriete anime haha

doe waar je je het beste bij voelt (:

Hij is ook echt heel awesome :3

en hij laat je janken als een baby lol
Lix
YouTube-ster



Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet. 

Mijn label is klein en ik ben moderator, plus een vriendin van mij is hoof. Van het label.
Dus ik ga het niet doen :x

Ja dat is het beste dan. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ja ;x
Anoniem
Straatmuzikant



Ik twijfel haha. Ik zit vanaf t begin al bij gerhardinalabel en vind t daar prima, maar de comps bij jullie zijn leuk xd
Lix
YouTube-ster



thank you AB is sws nog 1 van mijn favoriete anime haha

doe waar je je het beste bij voelt (:

Hij is ook echt heel awesome :3

en hij laat je janken als een baby lol

Mij niet x-x
Ik ben een gevoeloze biatch x-x
Account verwijderd




Ik twijfel haha. Ik zit vanaf t begin al bij gerhardinalabel en vind t daar prima, maar de comps bij jullie zijn leuk xd

Hhihi
Anoniem
Internationale ster



Hij is ook echt heel awesome :3

en hij laat je janken als een baby lol

Mij niet x-x
Ik ben een gevoeloze biatch x-x

looool je hebt geen enkele keer gehuild?? o.o
Lix
YouTube-ster



en hij laat je janken als een baby lol

Mij niet x-x
Ik ben een gevoeloze biatch x-x

looool je hebt geen enkele keer gehuild?? o.o

Nee :x
Account verwijderd




Eerste vakje van de  competitie geschreven. ^^
Anoniem
Internationale ster



Mij niet x-x
Ik ben een gevoeloze biatch x-x

looool je hebt geen enkele keer gehuild?? o.o

Nee :x

hoe krijg je het voor mekaar ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste