schreef:
Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet.
Lix schreef:
Hij is awesome ;o
ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen
Sachiko schreef:
Zelf bewerkt
Lix schreef:
Ik moet wel zeggen; Ik houd van jullie Angel Beats plaatje ;o
Ik moet wel zeggen; Ik houd van jullie Angel Beats plaatje ;o
Zelf bewerkt

Hij is awesome ;o
ik twijfel echt om mijn label te verraden
ik denk niet dat ik dat ga doen

Het is wel stom voor je label, maar leuk voor ons. Doe wat je graag doet.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
