Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kom je online
Account verwijderd




ps bram de bedoeling van een blog is dat je typt en aan jou layouts mist niemand hoor hahahahaha
Account verwijderd




Doel je op mij of een ander.. want zo ver ik weet doet iedereen zijn/haar best om elke week een goed blog neer te zetten

op een ander hoor die post elke week onzin zoals effe truthen en dan klaar

owkee thats me sad

ik vind jou een vande betere anders
SoldToADemon
Internationale ster



Ik zie nog geen liefde hier guys nono

en mij liefde voor jou dan juud

Hm vooruit
Account verwijderd




op een ander hoor die post elke week onzin zoals effe truthen en dan klaar

owkee thats me sad

ik vind jou een vande betere anders

ooowwh oowh ehehe ty wout ghehe.. ik voelde me aangesproken omdat ik dus ook zaterdag een truth blog had :$
Account verwijderd




Ik zie nog geen liefde hier guys nono

en mij liefde voor jou dan juud

Hm vooruit

hoe ik typ op mijnmbiel is zo schammd zelfs dt fouyen wat
Account verwijderd




owkee thats me sad

ik vind jou een vande betere anders

ooowwh oowh ehehe ty wout ghehe.. ik voelde me aangesproken omdat ik dus ook zaterdag een truth blog had <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

nee maar kijk brams blog hij doet niks
Account verwijderd




ik vind jou een vande betere anders

ooowwh oowh ehehe ty wout ghehe.. ik voelde me aangesproken omdat ik dus ook zaterdag een truth blog had <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

nee maar kijk brams blog hij doet niks

dat bedoelde ik 
SoldToADemon
Internationale ster



en mij liefde voor jou dan juud

Hm vooruit

hoe ik typ op mijnmbiel is zo schammd zelfs dt fouyen wat

En een bezittelijk voornaamwoord fout geschreven, maar ik vergeef het je bigkiss
Account verwijderd




Hm vooruit

hoe ik typ op mijnmbiel is zo schammd zelfs dt fouyen wat

En een bezittelijk voornaamwoord fout geschreven, maar ik vergeef het je bigkiss

ja de nnnn doe faar
SoldToADemon
Internationale ster



hoe ik typ op mijnmbiel is zo schammd zelfs dt fouyen wat

En een bezittelijk voornaamwoord fout geschreven, maar ik vergeef het je bigkiss

ja de nnnn doe faar

:tongue:
Account verwijderd




Hypocriet? Jij bent degene die dat zei zonder dar je een reden wist. Ik heb liever verzorgde blogs dan eentje waar ik gewoon wat tekst op plak. Nu moet je hier niet over gaan lullen, dit is mijn keuze en daad heb jij net geen enkele reet over te lullen.

ik wist t wel hoor ik las je blog en hahahahahahahahhaha pls doe normaal hoezo plak? Ohja vergeten je hebt bijna geen tekst in je blo hahahahahahah je argument is zo grappg hahahahahahah jastop maar weer ty you make my dat hahahahahah

Als je me zo graag goed ziet bloggen, wacht dan tot 7 juni. Dan heb ik mijn laptop terug en heb jij weer niets te zeggen. (:

hahahahahahahhah wel grappig ma
Account verwijderd




Als je me zo graag goed ziet bloggen, wacht dan tot 7 juni. Dan heb ik mijn laptop terug en heb jij weer niets te zeggen. (:

hahahahahahahhah wel grappig ma

Om wat lach je?

misschien omjou hahahahahahhahaha 
Account verwijderd




Om wat lach je?

misschien omjou hahahahahahhahaha 

Je hebt geen reden om te lachen. Denk misschien eens waarom jij uit het team werd gezet? 

omdat kaj blind is en mijn afwezigheidtopic nietzag??? waarom werf ji ookalweer uit het ct gezet hahahahahahahahahhahahahahahahhahahaha
SoldToADemon
Internationale ster



>liefde<
Account verwijderd




>liefde<

*geeft liefde*
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste