Naya schreef:
Bram schreef:
Hypocriet? Jij bent degene die dat zei zonder dar je een reden wist. Ik heb liever verzorgde blogs dan eentje waar ik gewoon wat tekst op plak. Nu moet je hier niet over gaan lullen, dit is mijn keuze en daad heb jij net geen enkele reet over te lullen.
ik wist t wel hoor ik las je blog en hahahahahahahahhaha pls doe normaal hoezo plak? Ohja vergeten je hebt bijna geen tekst in je blo hahahahahahah je argument is zo grappg hahahahahahah jastop maar weer ty you make my dat hahahahahah
Als je me zo graag goed ziet bloggen, wacht dan tot 7 juni. Dan heb ik mijn laptop terug en heb jij weer niets te zeggen. (: