Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
AANKONDIGING S.A.P.!
Toothless
Wereldberoemd



je weet toch dat sommige snachts niet op pc mogen he?

Ik heb ook al tien keer gezegd of zo, dat het voor degenen is die het wél mogen en dat ik het waarschijnlijk al om 22:00 laat beginnen zodat anderen er ook even van mee kunnen pakken. ;)
:p
Anoniem
YouTube-ster



ik kan er dan wel een uurtje bij zijn denk ik
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben dan vaak toch online met nog iets van 5 anderen ofzo, maar het is een beetje de online party (het is exact hetzelfde) alleen dan in de nacht, misschien moet je iets bedenken wat origineler is. Naja, online party is ook niet helemaal origineel (no offence simone) gezien gSm dat al een tijdje ervoor ook deed.
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben dan vaak toch online met nog iets van 5 anderen ofzo, maar het is een beetje de online party (het is exact hetzelfde) alleen dan in de nacht, misschien moet je iets bedenken wat origineler is. Naja, online party is ook niet helemaal origineel (no offence simone) gezien gSm dat al een tijdje ervoor ook deed.

Daarom, dit is ook een beetje hetzelfde idee alleen doordat het 's nachts is, zal er een kleiner groepje bij zijn wat het misschien ook wel leuker maakt! ;)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben dan vaak toch online met nog iets van 5 anderen ofzo, maar het is een beetje de online party (het is exact hetzelfde) alleen dan in de nacht, misschien moet je iets bedenken wat origineler is. Naja, online party is ook niet helemaal origineel (no offence simone) gezien gSm dat al een tijdje ervoor ook deed.

Daarom, dit is ook een beetje hetzelfde idee alleen doordat het 's nachts is, zal er een kleiner groepje bij zijn wat het misschien ook wel leuker maakt! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Hmmm, je zal daar wel rekening mee moeten houden, dat je niet veel inzendingen zal krijgen haha. Hoewel je het nu aankondigt zullen er denk ik niet heel veel mensen voor opblijven denk ik, maargoed ik iig wel, vp is namelijk snachts heel erg saai. xd
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben dan vaak toch online met nog iets van 5 anderen ofzo, maar het is een beetje de online party (het is exact hetzelfde) alleen dan in de nacht, misschien moet je iets bedenken wat origineler is. Naja, online party is ook niet helemaal origineel (no offence simone) gezien gSm dat al een tijdje ervoor ook deed.

Daarom, dit is ook een beetje hetzelfde idee alleen doordat het 's nachts is, zal er een kleiner groepje bij zijn wat het misschien ook wel leuker maakt! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Hmmm, je zal daar wel rekening mee moeten houden, dat je niet veel inzendingen zal krijgen haha. Hoewel je het nu aankondigt zullen er denk ik niet heel veel mensen voor opblijven denk ik, maargoed ik iig wel, vp is namelijk snachts heel erg saai. xd

We zien wel wat het wordt, ik ben al blij genoeg dat mensen een outfit willen maken :d
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Popster



Wanneer is die dan?

Datum is nog niet bekend, ik wil eerst zien of veel mensen enthousiast zijn en dat valt nu nog wel mee..

Ik vind het wel leuk! Maar het hangt ervan af wanneer. Als het deze of volgende week is kan ik niet, anders wil ik ook wel helpen met competities te organiseren :)
Toothless
Wereldberoemd



Wanneer is die dan?

Datum is nog niet bekend, ik wil eerst zien of veel mensen enthousiast zijn en dat valt nu nog wel mee..

Ik vind het wel leuk! Maar het hangt ervan af wanneer. Als het deze of volgende week is kan ik niet, anders wil ik ook wel helpen met competities te organiseren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Nope, ik heb na volgende week pas zomervakantie dus sowieso na deze twee weken ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Oehh leuk. Ik zal proberen dan online te komen ;o
Account verwijderd




Oehh leuk. Ik zal proberen dan online te komen, al word dat wel wat moeilijk.

Toothless
Wereldberoemd



Oehh leuk. Ik zal proberen dan online te komen ;o

Fijn dat je enthousiast bent! ben je wel eens vaker online 's nachts?
Anoniem
Wereldberoemd



Oehh leuk. Ik zal proberen dan online te komen ;o

Fijn dat je enthousiast bent! ben je wel eens vaker online 's nachts?

Nee .-.
Toothless
Wereldberoemd



Ja, dáárom kondig ik het toch ook zo op tijd aan, dat mensen er rekening mee kunnen houden, duhuuh! :p
Anoniem
Popster



ik moet dan al splapen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste