Toothless schreef:
Ik heb ook al tien keer gezegd of zo, dat het voor degenen is die het wél mogen en dat ik het waarschijnlijk al om 22:00 laat beginnen zodat anderen er ook even van mee kunnen pakken.
iiBrainPain schreef:
je weet toch dat sommige snachts niet op pc mogen he?
je weet toch dat sommige snachts niet op pc mogen he?
Ik heb ook al tien keer gezegd of zo, dat het voor degenen is die het wél mogen en dat ik het waarschijnlijk al om 22:00 laat beginnen zodat anderen er ook even van mee kunnen pakken.



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


