Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zouden jullie willen worden?
Lizzy
Playback-ster



Moderator en anders gewone speler blijven.
Cloud
Playback-ster



Ik heb al bereikt wat ik wou. Ik ben CT'er geweest en ben nu mod. So I got what I wanted. n__n

Haha, nice 
Anoniem
Wereldberoemd



Nja ik ben al CT en SMT en dat zijn echt awesome functies, hoewel ik denk dat ik NT ook nog wel leuk zou vinden :$
Cloud
Playback-ster



Nja ik ben al CT en SMT en dat zijn echt awesome functies, hoewel ik denk dat ik NT ook nog wel leuk zou vinden <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Haha, hopelijk :)
Lefacumis
Wereldberoemd



Nja ik ben al CT en SMT en dat zijn echt awesome functies, hoewel ik denk dat ik NT ook nog wel leuk zou vinden <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Als je genoeg tijd hebt who cares?
Lefacumis
Wereldberoemd



Nja ik ben al CT en SMT en dat zijn echt awesome functies, hoewel ik denk dat ik NT ook nog wel leuk zou vinden <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Als je genoeg tijd hebt who cares?
Lix
YouTube-ster



Ik zou NT of CT (meeral CT) er nog wel bij willen hebben ;3
Cloud
Playback-ster



Ik zou NT of CT (meeral CT) er nog wel bij willen hebben ;3
Haha nice
Anoniem
Playback-ster



nt is echt lastig om te worden damn ik heb echt maanden gewerkt aan mn layouts voor ik überhaupt kans maakte whaaaaaaaaa

ik wil terug nt'er worden omg 
Anoniem
Playback-ster



Ik heb al bereikt wat ik wou. Ik ben CT'er geweest en ben nu mod. So I got what I wanted. n__n

ik kreeg ook altijd alles wat ik wou gheghe 
Shots
YouTube-ster



NT, CT en SMT twitter. 
Anoniem
YouTube-ster



SMT en CT

Nog veel werk aan de winkel c;
Anoniem
Queen of Queens



Ik ben Ct geweest 7 maanden dit was erg leuk.
En mod ben ik.


Voor de rest wil ik niet echt iets worden ja Admin hahah.
Account verwijderd




Ik wou zeggen journaliste maar toen zag ik dat je het had over vp oeps, uhmm ik denk designer(al ben ik hier heel slecht in.)
Anoniem
Landelijke ster



Programmeur, alleen moeten jullie dan wel even wachten op mijn diploma xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste