schreef:
Op zich vind ik het wel een leuke stijl maar ik verlies altijd met FC als we gothic doen
Rhea schreef:
Ik wel hihi
Inferno schreef:
aawh, ik vind gothic niet leuk meh
Rhea schreef:
38, want je krijgt je eigen terug haha.
Kut te laat, en gothic had k nou juist zo leuk gevonden haha :c
38, want je krijgt je eigen terug haha.
Kut te laat, en gothic had k nou juist zo leuk gevonden haha :c
aawh, ik vind gothic niet leuk meh
Ik wel hihi
Op zich vind ik het wel een leuke stijl maar ik verlies altijd met FC als we gothic doen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19