Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nou guys. Ik heb gevraagd of Lianne mijn badg
Anoniem
Wereldberoemd



Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

gurl je moet Ilse niks verwijten, zij WOU juist een topic maar ze had opeens de badge?? het is sowieso niet ilse haar schuld 

Ik zei dat er een topic gemaakt zou moeten worden en toen ging ze t ineens vragen hoor.

Ik had gewild dat er een topic aangemaakt zou worden en dat heb ik ook gemaild ja. Maar ik kan er toch ook niets aan doen dat ze daar niet naar geluisterd hebben??
Anoniem
Landelijke ster



gurl je moet Ilse niks verwijten, zij WOU juist een topic maar ze had opeens de badge?? het is sowieso niet ilse haar schuld 

Ik zei dat er een topic gemaakt zou moeten worden en toen ging ze t ineens vragen hoor.

en hoe weet jij dat
volgensmij ben je geen bct'er 

Omdat ik en Ilse erover hebben gemaild voordat jullie t uberhaupt maar wisten. Dus plsss. :')
Anoniem
Playback-ster



Ja oké. Maar dit is tijdelijk lol? Als ze willen helpen dan kunnen ze het BCT altijd mailen? xd

hee mij interesseert het niet hoor ze moeten doen wat ze willen maar als nu opeens random iemand nt'er zou worden (Desnoods tijdelijk!!!) zou ik ook boos worden??? 

niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg

nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind het echt lullig voor je Ilse want ik gun je het wel hoor, maar het is ook niet dat je met de verkiezingen mee had gedaan, ze hadden eigenlijk geen reden om specifiek jou te kiezen en ik snap dat mensen het niet eerlijk vinden, maar ik vind ook dat ze niet op jou zo moeten reageren. D:

Anoniem
Wereldberoemd



Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd

Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Wij kunnen dat ook niet ruiken he. 

Nee, i know. Maar je moet sws begrijpen dat het niet bepaald leuk is hè. 
themissfortune
Straatmuzikant



Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?

Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

nee er was wel zeker t plan een topic te openen alleen dat is er niet van gekomen..
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zei dat er een topic gemaakt zou moeten worden en toen ging ze t ineens vragen hoor.

en hoe weet jij dat
volgensmij ben je geen bct'er 

Omdat ik en Ilse erover hebben gemaild voordat jullie t uberhaupt maar wisten. Dus plsss. :')

Ja klopt.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het echt lullig voor je Ilse want ik gun je het wel hoor, maar het is ook niet dat je met de verkiezingen mee had gedaan, ze hadden eigenlijk geen reden om specifiek jou te kiezen en ik snap dat mensen het niet eerlijk vinden, maar ik vind ook dat ze niet op jou zo moeten reageren. D:

En nu wil ik dus dat dit hele gezeik stopt. Dus tja, dan moet het maar zo. xd
Anoniem
Playback-ster



ik snap sws niet waarom het bc team hulp nodig heeft

volgensmij kijkt er geen kip naar die filmpjes namelijk 
Anoniem
Wereldberoemd



hee mij interesseert het niet hoor ze moeten doen wat ze willen maar als nu opeens random iemand nt'er zou worden (Desnoods tijdelijk!!!) zou ik ook boos worden??? 

niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg

nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 

Het was sws tijdelijk hè haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind dit best grappig tbh, am I going to hell now?

Ja dúh!!!
Anoniem
Landelijke ster



Tis niet dat ik het je niet gun hoor, maar tis de manier waarop waar ik het niet mee eens ben.
Anoniem
Wereldberoemd



Tis niet dat ik het je niet gun hoor, maar tis de manier waarop waar ik het niet mee eens ben.

Nou oké. Nu is het opgelost, laat het pls. ;--;
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind dit best grappig tbh, am I going to hell now?

Ja dúh!!!

Yesss want op 9gag stond dat je daar gratis wifi hebt. 

Ah vet!!! Ik ga met je mee goed?
Anoniem
Playback-ster



niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg

nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 

Het was sws tijdelijk hè haha.

kloptttt maar dan is het alsnog niet eelrijk voor de mensen die de verkiezing meededen en die plaats ook tijdelijk zouden willen, maar daar kan jij ook niks aan doen he???!!! heb niks tegen je maar het is niet bepaald eerlijk om een random iemand te kiezen die niet eens meedeed aan de verkiezing terwijl er zoveel mensen die taak willen 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste