schreef:
Cindy niet aardig gaan doen.
Cindy schreef:
WAIT!!! Heb je 100 cr nodig voor je eigen plekje of wat?
Envy schreef:
Wacht wat? O_o
Serieus?
Are you mad?
-Vreugde dansje-
-Inwendige vreugdekreet-
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH
Okay ik ga meteen even wat items verkopen zodat ik een plekje erbij kan kopen HAHAHA
Omkad
Juud je hebt geen idee hoe awesome jij bent en hoe blij ik op dit moment ben
Yay
SoldToADemon schreef:
Of course♥
Of course♥
Wacht wat? O_o
Serieus?
Are you mad?
-Vreugde dansje-
-Inwendige vreugdekreet-
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH
Okay ik ga meteen even wat items verkopen zodat ik een plekje erbij kan kopen HAHAHA
Omkad
Juud je hebt geen idee hoe awesome jij bent en hoe blij ik op dit moment ben
Yay
WAIT!!! Heb je 100 cr nodig voor je eigen plekje of wat?
Cindy niet aardig gaan doen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21




♥ 