Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Cindy is gek
SoldToADemon
Internationale ster



en te lief en meh sad

Bericht
Van: Virtual Popstar
Naar: SoldToADemon    
Ontvangen: vandaag om 09:54
Onderwerp: Credits ontvangen
Cindy heeft 500,- credits naar je overgemaakt.

Bericht: Omdat ik van je hou en omdat het kan!!!
Account verwijderd




Ze is zo lief. ;-;
Anoniem
Queen of Queens



HALLO JE VERDIEND HET JA! :c
SoldToADemon
Internationale ster



HALLO JE VERDIEND HET JA! :c

WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!
Account verwijderd




HALLO JE VERDIEND HET JA! :c

Dat is waar. Haha Judith verdient het.
Anoniem
YouTube-ster



Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar! 
NeonLights
Queen of Queens



Aaahhww, lieff!
Anoniem
YouTube-ster



HALLO JE VERDIEND HET JA! :c

WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!

Het feit dat jij bestaat is al voldoende om zoveel te verdienen 
SoldToADemon
Internationale ster



HALLO JE VERDIEND HET JA! :c

WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!

Het feit dat jij bestaat is al voldoende om zoveel te verdienen 

Dat is zo'n slechte reden :c
Anoniem
Queen of Queens



HALLO JE VERDIEND HET JA! :c

WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!

Heeeeeel lief zijn. Hihi
SoldToADemon
Internationale ster



Cindy is echt een schat, haha.
En jij trouwens ook Juud dus niet zeuren en wees haar dankbaar! 

En ik ben dankbaar, heel dankbaar zelfs, alleen ik blijf erbij dat het veel te veel is haha 
Anoniem
YouTube-ster



WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!

Het feit dat jij bestaat is al voldoende om zoveel te verdienen 

Dat is zo'n slechte reden :c

Nee hoor, want jij bent geweldig ♥ 

Account verwijderd




verschil moet er zijn:)
Anoniem
Queen of Queens



WAT HEB IK ÜBERHAUPT GEDAAN OM ZOVEEL TE VERDIENEN?!

Het feit dat jij bestaat is al voldoende om zoveel te verdienen 

Dat is zo'n slechte reden :c

NIET NIET NIET
ilovedrawing
Straatmuzikant



ahww wat lief 
SoldToADemon
Internationale ster



Het feit dat jij bestaat is al voldoende om zoveel te verdienen 

Dat is zo'n slechte reden :c

Nee hoor, want jij bent geweldig ♥ 


Zou niet weten wat mij geweldiger maakte dan anderen maar oke xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste