Wij zijn hier zelf over aan het overleggen, ik had er niet bij nagedacht hoeveel dit op de OP's lijkt. Gelieve je hier verder niet mee te bemoeien, ik kom er met Simone wel uit.
Ik vind het lief dat je het voor me opneemt, maar ik ben met Anouk aan het mailen hierover en gezien we vrienden zijn, komt het wel goed. Ik ben ook niet boos of zo, eerder jaloers. xD
Adelyna schreef: Mijnlijkt het heel erg leuk om te helpen met organiseren!! Mijn hoofd zit vol met ideeën, maar ik moet er wel een paar bewaren voor een competitie di na de zomervakantie start als het goed is ;3