Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
AANKONDIGING S.A.P.!
Toothless
Wereldberoemd



ik moet dan al splapen

Jup, het heet niet voor niks een stay awake party en is dus 's nachts :p
Anoniem
Wereldberoemd



ik moet dan al splapen

Jup, het heet niet voor niks een stay awake party en is dus 's nachts <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik hoop dat ik van mijn moeder mag opblijven xD
Lix
YouTube-ster



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Waaronder ik omfg <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Zhanina
Karaoke-ster



Welke nacht???
Toothless
Wereldberoemd



Welke nacht???

Is nog niet bekend. ;)
Zhanina
Karaoke-ster



Welke nacht???

Is nog niet bekend. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Oke
Toothless
Wereldberoemd



Welke nacht???

Is nog niet bekend. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Oke

Maar vind je het wel een leuk idee? 
Zhanina
Karaoke-ster



Is nog niet bekend. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Oke

Maar vind je het wel een leuk idee? 

Ja :)
Toothless
Wereldberoemd



Oke

Maar vind je het wel een leuk idee? 

Ja <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

GAAF!
Zhanina
Karaoke-ster



Maar vind je het wel een leuk idee? 

Ja <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

GAAF!

:d
Zhanina
Karaoke-ster



aka simone nadoen

Ze doen haar toch niet na. De O.¨P is over dag en de S.A.P. is 's nachts
Toothless
Wereldberoemd



aka simone nadoen

Wij zijn hier zelf over aan het overleggen, ik had er niet bij nagedacht hoeveel dit op de OP's lijkt. Gelieve je  hier verder niet mee te bemoeien, ik kom er met Simone wel uit. ;)
Toothless
Wereldberoemd



aka simone nadoen

Ik vind het lief dat je het voor me opneemt, maar ik ben met Anouk aan het mailen hierover en gezien we vrienden zijn, komt het wel goed. Ik ben ook niet boos of zo, eerder jaloers. xD

Lief van je, dank je, Simone. (l)
sourayamoooi
Straatmuzikant



ik blijf dan op
Adelyna
Landelijke ster



Mijnlijkt het heel erg leuk om te helpen met organiseren!! Mijn hoofd zit vol met ideeën, maar ik moet er wel een paar bewaren voor een competitie di na de zomervakantie start als het goed is ;3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste