Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Nou guys. Ik heb gevraagd of Lianne mijn badg
Anoniem
Wereldberoemd



nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 

Het was sws tijdelijk hè haha.

kloptttt maar dan is het alsnog niet eelrijk voor de mensen die de verkiezing meededen en die plaats ook tijdelijk zouden willen, maar daar kan jij ook niks aan doen he???!!! heb niks tegen je maar het is niet bepaald eerlijk om een random iemand te kiezen die niet eens meedeed aan de verkiezing terwijl er zoveel mensen die taak willen 

Drm wil ik ook dat mn badge verwijderd wordt, goed????
Het enige wat ik op dit moment wil is dat dit gezeik stopt. Ik heb dr gwn geen zin in. xd
Anoniem
Playback-ster



Als iemand dit gezeik niet verdient is het Ilse, wees blij dat ze zich uit de naad wil werken. 

ik vind het ook onzin dat er gezeikt wordt op ilse, kan je beter op die bcters zeiken 
Anoniem
Straatmuzikant



hee mij interesseert het niet hoor ze moeten doen wat ze willen maar als nu opeens random iemand nt'er zou worden (Desnoods tijdelijk!!!) zou ik ook boos worden??? 

niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg

nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 

ja idd doe ik ook maar kan ook me voorstellen dat ilse zich klote voelt door haar oma enz want normaal boeit t ilse geen ene fuck hahahauauauh
Anoniem
Wereldberoemd



niet als je gekozen wordt HAHAHAHAHHAHA sorry ik ben weer weg

nee indd whaaaaaaaaaaa maar zou ik ook oneerlijk vinden hoor voor de rest maar ik ben meer de persoon die het niks boeit wat andere vinden dus ik zou me functie lekker houden 

ja idd doe ik ook maar kan ook me voorstellen dat ilse zich klote voelt door haar oma enz want normaal boeit t ilse geen ene fuck hahahauauauh

Het enige wat me boeide was dat ik iemand blij kon maken met mn hulp. Die hele badge daar deed ik t niet eens voor. ;--;
Carolynn
Internationale ster



wacht wat heb ik gemist?
Account verwijderd




wat is er zo erg?
Account verwijderd




Je moet zelf ook wel kunnen begrijpen dat als ik morgen sinds een tijd voor het eerst weer naar het graf en het huis van mijn overleden oma ga mijn humeur niet al te best is, aangezien ik daar heel erg tegenop zie? Als ik dan gwn wil helpen en ik krijg alleen maar negatieve reacties, dat is toch ook niet leuk? En over dat aandacht zoeken, ik heb geen zin dat iedereen mij straks weer gaat mailen dus kan ik beter een topic aanmaken zodat iedereen het in één keer kan lezen.  

Dat wist ik niet 0.0 Wat erg :c
Jij bedoeld het als helpen, en dat snap ik ook, maar ik snap óók dat mensen het niet eerlijk vinden.

Ik snap ergens ook wel dat mensen het niet eerlijk vinden...........
Als ik BCT'er was geweest dan had ik het ook anders aangepakt. Maar kijk, daar kan ik toch niets aan doen? Ik probeer hun alleen maar te helpen.

Nee dat snap ik xd
Anoniem
YouTube-ster



ILSE JE DOET NIKS FOUT JE WILT ALLEEN MAAR TIJDELIJK HELPEN MENSEN BEGRIJP DAT!
Anoniem
Wereldberoemd



ILSE JE DOET NIKS FOUT JE WILT ALLEEN MAAR TIJDELIJK HELPEN MENSEN BEGRIJP DAT!

Ja i know. Maar sommige mensen vatten het anders op. En tja, dat is jammer maar ergens ook wel te begrijpen. Dus dit is de enige manier om dit hele gedoe te stoppen. Dat is op dit moment het enige wat ik wil. xd
Anoniem
YouTube-ster



ILSE JE DOET NIKS FOUT JE WILT ALLEEN MAAR TIJDELIJK HELPEN MENSEN BEGRIJP DAT!

Ja i know. Maar sommige mensen vatten het anders op. En tja, dat is jammer maar ergens ook wel te begrijpen. Dus dit is de enige manier om dit hele gedoe te stoppen. Dat is op dit moment het enige wat ik wil. xd

Ik denk dat ze gewoon niet wisten dat het tijdelijk was, want mensen hadden hard gewerkt voor de sollicitatie en opeens iemand die ineens bct'er is...
But je hebt je ervoor opgegeven en anderen hadden dat ook kunnen doen dus ik vind het echt niet nodig dat ze je een bct badge niet gunnen


Maar ja als je het verkeerd opvat kan dat misverstanden veroorzaken 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: