Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik stop. Wat wil je?
Songbird
Playback-ster



 ik weet de waardes niet, samen 10cr?

De schaatsen zijn al verkocht. Voor de cape iets meer.
Anoniem
YouTube-ster





25?

no
Stroopwafel
Landelijke ster



 10 cr?
Gray
Wereldberoemd



25 cr
Songbird
Playback-ster



 ik weet de waardes niet, samen 10cr?

De schaatsen zijn al verkocht. Voor de cape iets meer.

10 voor de cape, meer als daarnet (toen was het samen 10). Sorry, als je dat niet bedoelt maar ik weet gewoon echt de waarde niet c:

Dat is goed, ik stuur.
Songbird
Playback-ster




25?

no

20 dan?
Songbird
Playback-ster



 10 cr?

15?
Songbird
Playback-ster



25 cr

Deal, denk ik.
Stroopwafel
Landelijke ster



 10 cr?

15?

heb maar 10 (: en het is nog te koop
Songbird
Playback-ster



 10 cr?

15?

heb maar 10 (: en het is nog te koop

Oja, ik verwarde het met een ander kapsel, sorry! 
Account verwijderd




Ik heb geen enkel verstand van waardes, dus ik vraag toch of jij een prijs wilt zeggen.
Songbird
Playback-ster



Ik heb geen enkel verstand van waardes, dus ik vraag toch of jij een prijs wilt zeggen.

Ik kan je nog niks verkopen, je bent nog geen youtube ster..
Account verwijderd




Ik heb geen enkel verstand van waardes, dus ik vraag toch of jij een prijs wilt zeggen.

Ik kan je nog niks verkopen, je bent nog geen youtube ster..

Marktplaza.
Songbird
Playback-ster



Ik heb geen enkel verstand van waardes, dus ik vraag toch of jij een prijs wilt zeggen.

Ik kan je nog niks verkopen, je bent nog geen youtube ster..

Marktplaza.

Oja, de schoenen verkoop ik niet Ik ken de waarde's ook niet. Dus gelieve zelf een bod te nemen. (:
Account verwijderd




Ik kan je nog niks verkopen, je bent nog geen youtube ster..

Marktplaza.

Oja, de schoenen verkoop ik niet Ik ken de waarde's ook niet. Dus gelieve zelf een bod te nemen. (:

Het jurkje heb je niet meer zie ik. Het haar.. 4 credits + 1000 pd?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste