Awake schreef:
Ikr.
Melisandre schreef:
Hahaha, die naam past echt bij je op dit moment xD
Awake schreef:
Stoute ik, kom ik toch stiekem even kijken hoor. HAAHAHAHAHAH, nee oke, ik had heel even ontspanning nodig en wou weten of de boel hier nog niet afgebroken was.
Stoute ik, kom ik toch stiekem even kijken hoor. HAAHAHAHAHAH, nee oke, ik had heel even ontspanning nodig en wou weten of de boel hier nog niet afgebroken was.

Hahaha, die naam past echt bij je op dit moment xD
Ikr.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


5
Het is wel intensief en het huisje was koud, dus ik ben helemaal verkouden en alles nu HAHA. Maar ik mis het zó erg,...

Maar omg, volgende week m'n examen. :C


