Fuenta schreef:
ja zolang ik niks hoef te doen vind ik alles prima hahahahaha
Naya schreef:
ja maar jij bent zo van ''ja t zal allemaal wel'' hahahahahahahahahah ly
Imagine schreef:
Ik vind het ook niet echt nodig, maar hee, als andere mensen het leuk vinden moeten ze het maar mooi doen c:
Naya schreef:
oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja
oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja
Ik vind het ook niet echt nodig, maar hee, als andere mensen het leuk vinden moeten ze het maar mooi doen c:
ja maar jij bent zo van ''ja t zal allemaal wel'' hahahahahahahahahah ly
ja zolang ik niks hoef te doen vind ik alles prima hahahahaha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17


waarom zou je daar nou 100 cr voor uitgeven