Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
OFFICEEL BLOGOPLEIDING
Anoniem
YouTube-ster



oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja

Ik vind het ook niet echt nodig, maar hee, als andere mensen het leuk vinden moeten ze het maar mooi doen c:

ja maar jij bent zo van ''ja t zal allemaal wel'' hahahahahahahahahah ly

ja zolang ik niks hoef te doen vind ik alles prima hahahahaha
Account verwijderd




Hopelijk lukt het met 2 bloggers want onderschat het niet het neemt denk ik wel veel tijd in beslag.

Nah denk niet dat veel mensen dat willen gaan doen

Ik hoop natuurlijk voor hen van wel want anders is het best zonde van de cr ;3

Ik neem niet aan dat ze het zelf hebben betaald omdat ze daar echt wel credits voor hadden gekregen XD
Account verwijderd




Nah denk niet dat veel mensen dat willen gaan doen

Ik hoop natuurlijk voor hen van wel want anders is het best zonde van de cr ;3

Ik neem niet aan dat ze het zelf hebben betaald omdat ze daar echt wel credits voor hadden gekregen XD

bram heeft het betaald :)
Anoniem
YouTube-ster



Nah denk niet dat veel mensen dat willen gaan doen

Ik hoop natuurlijk voor hen van wel want anders is het best zonde van de cr ;3

Ik neem niet aan dat ze het zelf hebben betaald omdat ze daar echt wel credits voor hadden gekregen XD

Bram had het betaald vgm
Anoniem
YouTube-ster



Leuk! Maar ik zit ook al in een heel leuk platenlabel , sorry! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Account verwijderd




Ik neem niet aan dat ze het zelf hebben betaald omdat ze daar echt wel credits voor hadden gekregen XD

Bram had het betaald vgm

<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> waarom zou je daar nou 100 cr voor uitgeven

idk hij kwam met het idee en wou het perse betalen haha
Account verwijderd




<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'> waarom zou je daar nou 100 cr voor uitgeven

idk hij kwam met het idee en wou het perse betalen haha

Ik hoop maar dat het wat zal worden, want 3/4 van vp zit al in een label.

Nahja, een label dat geen tours enz. doet, heeft toch weining waarde voor mensen?
Account verwijderd




Ik hoop maar dat het wat zal worden, want 3/4 van vp zit al in een label.

Nahja, een label dat geen tours enz. doet, heeft toch weining waarde voor mensen?

Tja er zijn heel veel mensen gehecht aan hun label dusja.

jaa en dat berijp ik, heb ik ook bij musicrecords
Anoniem
Queen of Queens



Ik wens jullie echt alle geluk toe en dat het een succes gaat worden. Maar ik denk echt niet dat mensen hun label opgeven om blogger tips te kunnen krijgen. Maar ik hoop voor jullie dat ik het fout heb.
Account verwijderd




Leuk idee, ik zou graag lid worden, maar ik zit helaas al bij een geweldig platenlabel.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: