Gray schreef:
Magical schreef:
Ja ik was jellybean(: ik ben ook aan het sparen voor die naam haha
NinaH schreef:
Jou mag ik, ik vond het alleen jammer dat je je account telkens verwijderde, dan weer nieuwe enzovoort. Jij was toch Jellybean? Ik zie jou als D
Magical schreef:
Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha
Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha
Jou mag ik, ik vond het alleen jammer dat je je account telkens verwijderde, dan weer nieuwe enzovoort. Jij was toch Jellybean? Ik zie jou als D
Ja ik was jellybean(: ik ben ook aan het sparen voor die naam haha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
