SoldToADemon schreef:
Naw, maar het gaat om de inhoud van dat 'kut lapje' tekst, right?
RockingToilet schreef:
Ik vind het echt klote dat ik niet wist dat je het ook in je blog mocht maken, nu heb ik zo'n klein [excuses] kut lapje tekst.
Ik vind het echt klote dat ik niet wist dat je het ook in je blog mocht maken, nu heb ik zo'n klein [excuses] kut lapje tekst.
Naw, maar het gaat om de inhoud van dat 'kut lapje' tekst, right?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
