Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Envy gaat truthen
ikk
YouTube-ster



Hoi
Anoniem
Landelijke ster



Meh nu wil ik jou eens terug truthen alleen mijn batterij van pc is bijna leeg dus ik schrijf ff kort xD

ff dit ertussen 
Ja dat klopt dat ik de laatste tijd minder ben maar dat komt doordat mijn opa overleden is en de uitvaart vrijdag was. Dus ik zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel.

Truth
Damn jij bent echt een awesome, amazing alles dat je kan opnoemen (ja ik heb er gwn geen woorden voor) je bent gwn geweldig in een woord. Iedere keer als je iets schrijft houd ik er echt van. Ik lees alles met plezier en stiekem ben ik gwn jaloers op jouw schrijftalenten. Zelf bij de schrijfwedstrijd keek ik er echt naar uit om jouw en meerdere mensen tegen te komen. 
Zelf moet ik toegeven in het begin was ik bang tegen je te praten want ik was echt een beginner en een newbie bij alle (O)RPG's. Het schrijven ging wel maar waar ik echt tegen aan keek was om met jou te kunnen schrijven. Zelf was ik echt bang om tegen je te praten of te mailen doordat je echt een awesome persoon bent. Mijn eerste reactie van: ''Wat zal ze van me vinden? Zal ze me niet mogen.'' (ja ik was toen echt een bangerik xD) Later kwam ik je tegen bij een RPG en volgens mij DarkDoll of Serina had je erbij uitgenodigd. Zelf was ik echt zenuwachtig maar het ging opzicht wel goed dat ik je beter wou leren kennen tot de tijd van nu xD

Oké ik dacht dat het korter zou zijn.... ._. maareh... Ta-da!

Omg dat is echt.. super lief <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Ik heb echt even geen woorden, haha. Ik zit hier sprakeloos <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> ♥ 


IK WIL IETS TERUG ZEGGEN MAAR IK WEET NIET WAT! IK BEN SERIEUS SPRAKELOOS <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> D': 
Oh ja; Jij bent ook super goed, echt waar! Ik vind het ook geweldig om jou stukjes te lezen c: ♥ 

I love you ♥ 

Hahaha toen ik jouw truth las was dat ook zo bij mij xD Uiteindelijk gewoon terug getruth.
Meh mijn stukjes zijn bagger xD

love you more!
Marissa
Internationale ster



hh :3
Anoniem
Straatmuzikant



Jaaa, please (:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: