SoldToADemon schreef:
Ik wil verkiezingen, maar zie op tegen het schrijven van de brief haha. Vorige keer had ik zoveel moeite gedaan en ik wist niet hoe ik heb kon verbeteren, maar toen werd ik het niet, dus nu moet ik die brief toch zien te gaan overtreffen...
Ik wil verkiezingen, maar zie op tegen het schrijven van de brief haha. Vorige keer had ik zoveel moeite gedaan en ik wist niet hoe ik heb kon verbeteren, maar toen werd ik het niet, dus nu moet ik die brief toch zien te gaan overtreffen...


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

