Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wat zijn er weinig mods
Tim
Wereldberoemd



De enkge mod die in lange tijd nietonline is geweeste en het ons niet heeft verteld, is nyu, de rest is vandaag nog online geweest? Mods hoeven toch niet elk moment te melden wat ze doen?

nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.

Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?

Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,

Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.
Silatunique
Landelijke ster



Ik heb zin om met jullie mee te discusseren enzo maar ben te lui om die lange stukken te lezen en lange stukken te schrijven >,<
Adelyna
Landelijke ster



nee maar als je bijv een weekje weg ben is het wel handig om het te melden, neem het voorbeeld aan van Marja.

Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?

Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,

Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
Ik ga daar niet eens meer op reageren. Het is vandaag voor de tweede x dat er ruzie/discussie is met jou, en dan ligt het aan een andere' sorry, maar als puber moet je ook in de spiegel kijken :')
Tim
Wereldberoemd



Sorry, maar als het thuis slecht gaat ofsow, ga ik dat niet ff vertellen op vp, maar alsnog. Het is 1MOD de rest komt gwn online. Waar maak je een probleem van?

Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,

Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
Ik ga daar niet eens meer op reageren. Het is vandaag voor de tweede x dat er ruzie/discussie is met jou, en dan ligt het aan een andere' sorry, maar als puber moet je ook in de spiegel kijken :')

ik geef mijn fout toe dat ik mee heb gedaan aan een ruzie, maar ik vind het niet echt kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks, en ik waarschuw je alleen dat je geen ruzie moet gaan uitlokken.
Adelyna
Landelijke ster



Ik maak geen probleem, en let je ff op dat je geen ruzies uitlokt aub,

Je kan volgensmij wel gewoon zeggen dat je een weekje weg ben.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
Ik ga daar niet eens meer op reageren. Het is vandaag voor de tweede x dat er ruzie/discussie is met jou, en dan ligt het aan een andere' sorry, maar als puber moet je ook in de spiegel kijken :')

ik geef mijn fout toe dat ik mee heb gedaan aan een ruzie, maar ik vind het niet echt kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks, en ik waarschuw je alleen dat je geen ruzie moet gaan uitlokken.

Aanvallen? Ik geef gwn mijn mening tho. Oke
Tim
Wereldberoemd



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
Ik ga daar niet eens meer op reageren. Het is vandaag voor de tweede x dat er ruzie/discussie is met jou, en dan ligt het aan een andere' sorry, maar als puber moet je ook in de spiegel kijken :')

ik geef mijn fout toe dat ik mee heb gedaan aan een ruzie, maar ik vind het niet echt kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks, en ik waarschuw je alleen dat je geen ruzie moet gaan uitlokken.

Aanvallen? Ik geef gwn mijn mening tho. Oke

Ik geef ook mijn mening, Ik vind dat je aanvallend over komt.
Adelyna
Landelijke ster



ik geef mijn fout toe dat ik mee heb gedaan aan een ruzie, maar ik vind het niet echt kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks, en ik waarschuw je alleen dat je geen ruzie moet gaan uitlokken.

Aanvallen? Ik geef gwn mijn mening tho. Oke

Ik geef ook mijn mening, Ik vind dat je aanvallend over komt.

Oke, maar je zegt eerst, maar ik vind het niet kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks. (dus je zegt dat ik aanval, en dat vind je vervelend, maar ja )
Tim
Wereldberoemd



Aanvallen? Ik geef gwn mijn mening tho. Oke

Ik geef ook mijn mening, Ik vind dat je aanvallend over komt.

Oke, maar je zegt eerst, maar ik vind het niet kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks. (dus je zegt dat ik aanval, en dat vind je vervelend, maar ja )

Ik zie in die zin staan 'ik vind' dus dan is dat mijn mening.
Adelyna
Landelijke ster



Ik geef ook mijn mening, Ik vind dat je aanvallend over komt.

Oke, maar je zegt eerst, maar ik vind het niet kunnen dat je me zomaar komt aanvallen om niks. (dus je zegt dat ik aanval, en dat vind je vervelend, maar ja )

Ik zie in die zin staan 'ik vind' dus dan is dat mijn mening.

Je zegt dat je het niet vind kunnen, maar die ik vind geld niet voor aanvallen. (ik vind dat je aanvalt) de ik ind hoort bij: het niet kunnen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: