Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Zal ik ook een keer een rpg
Laryanue
Karaoke-ster



Je kan toch ook een van het groepje schrijven?

I'm horrible at both, torture and being tortured. I just can't. rgjwrogjwefqw

Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA 

HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.
SoldToADemon
Internationale ster



ik claim hem nog steeds

Vecht dat maar met Tinn uit

ik kan die kleine wel aan

Sterkte xd
Haar Brimik feels zijn steeeerk
SoldToADemon
Internationale ster



Je kan toch ook een van het groepje schrijven?

I'm horrible at both, torture and being tortured. I just can't. rgjwrogjwefqw

Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA 

Ghe
ghe
ghehehe
Placebo
Wereldberoemd



Vecht dat maar met Tinn uit

ik kan die kleine wel aan

Sterkte xd
Haar Brimik feels zijn steeeerk

afdsjfgdghyghtyhtygrfvrdfgrtvdfg
Anoniem
Wereldberoemd



Vecht dat maar met Tinn uit

ik kan die kleine wel aan

TOCH NIET

ECHT WEL
Anoniem
Wereldberoemd



I'm horrible at both, torture and being tortured. I just can't. rgjwrogjwefqw

Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA 

HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.

Jawel, geloof me maar ;-;

En vraag Juud anders effe of ze Brian z'n stukje met Arya nog heeft hihi
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ook, maar dat maakt niet uit want Juud en Tinn zijn geweldig in martelen dus dan valt het niet zo op HAHAHA 

HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.

Jawel, geloof me maar ;-;

En vraag Juud anders effe of ze Brian z'n stukje met Arya nog heeft hihi

Ik heb stukjes waar hij haar overspoelt met schoonmaakmiddel?
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAAHAHAH
I don't believe you.

Jawel, geloof me maar ;-;

En vraag Juud anders effe of ze Brian z'n stukje met Arya nog heeft hihi

Ik heb stukjes waar hij haar overspoelt met schoonmaakmiddel?

ja die bedoel ik ook fucker
SoldToADemon
Internationale ster



Jawel, geloof me maar ;-;

En vraag Juud anders effe of ze Brian z'n stukje met Arya nog heeft hihi

Ik heb stukjes waar hij haar overspoelt met schoonmaakmiddel?

ja die bedoel ik ook fucker

De vloeistof vloeide over haar huid, liet het rood en geïrriteerd achter. Wondjes verschenen, rode vlekken ontstonden. Alleen haar ogen leken ongeschonden achter te blijven. Zijn hand bewoog zich omhoog, sloot zich om haar keel. 'Open je ogen, zie de wereld, ervaar de pijn die voor de meesten onzichtbaar lijkt te zijn. Ervaar het,' hij fluisterde de eerste woorden zachtjes, maar langzaamaan werd zijn stem steeds dwingender. Zijn hand reikte naar het mes en hij voelde hoe hij de controle over zijn acties begon te verliezen. Haar eigen schuld. Dit was haar schuld. Als zij meewerkte zou het niet gebeuren. Het gebeurde alleen als zijn slachtoffer niet meewerkte. Alsof zijn lichaam als straf voor zijn slapheid ook weigerde mee te werken en zijn eigen gang begon te gaan. 'Zo zij het..' mompelde hij. Voordat hij ook maar iets kon doen, voordat hij ook maar kon overwegen om zijn ledematen tegen te houden, had hij zijn hand op haar keer al vervangen door het mes. Het lemmet glansde in het uv licht en die flikkering werd weerkaatst in zijn ogen. Langzaam maar zeker oefende hij wat meer druk uit. Niet te veel, hij was nog niet klaar met haar, maar het mes was scherp en het ging door enkele huidlagen, een smalle snee achterlatend.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: