Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Damn, wat heb ik modbeheer gemist zeg.
Anoniem
Popster



Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA

Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA

OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

HAHAHAHAHA, was niet zo zeer voor mijn examens. :p Vond het wat te druk enzo.

Maakt mij helemaal niks uit. xD HAHAHAHAHA
Anoniem
Popster



Natuurkunde ;P

Dan wens ik je echt heeeeeel veel succes toe aangezien natuurkunde vrij pittig is.

Dankjewel! :3 Mwahh, valt wel mee toch? ;P Zolang er veel berekeningen in voor komen lukt 't me wel.

Mag je er een grafische rekenmachine bij gebruiken?
HAHAHA, dan zijn berekeningen idd wel tof aangezien je alles in je rekenmachine kunt zetten. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA

OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

HAHAHAHAHA, was niet zo zeer voor mijn examens. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Vond het wat te druk enzo.

Maakt mij helemaal niks uit. xD HAHAHAHAHA

Oh, ahahha.
Sorry, ik let niet altijd op, ik krijg zooo veel berichten binnen op app hè..
Zal ik anders even vragen of de rest je terug wilt? ^^
Anoniem
Popster



OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

HAHAHAHAHA, was niet zo zeer voor mijn examens. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Vond het wat te druk enzo.

Maakt mij helemaal niks uit. xD HAHAHAHAHA

Oh, ahahha.
Sorry, ik let niet altijd op, ik krijg zooo veel berichten binnen op app hè..
Zal ik anders even vragen of de rest je terug wilt? ^^

HAHAHAHA, ik heb ook niks gezegd in die groep dat ik weg ging. ;p

Prima.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: