Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Zie je mij als blogger?
Astorce
Straatmuzikant



Geen idee, heb nog nooit blogs van je gelezen. :p
Anoniem
Minister of Pop



Geen idee, heb nog nooit blogs van je gelezen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Haha, als je er zo naar kijkt, heb je dan misschien nog wat tips?
Account verwijderd




Oeh ik mag nu mijn mening weer geven omdat ik geen blogger meer ben ^^ eff je blog kijken

hahahah you're freedom sad

lol mogen we wel

valse hoop geven mag toch niet?
Astorce
Straatmuzikant



Geen idee, heb nog nooit blogs van je gelezen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Haha, als je er zo naar kijkt, heb je dan misschien nog wat tips?

Uhm niet echt, ik weet niet echt veel van bloggen, sorry. 
Anoniem
Minister of Pop



Geen idee, heb nog nooit blogs van je gelezen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Haha, als je er zo naar kijkt, heb je dan misschien nog wat tips?

Uhm niet echt, ik weet niet echt veel van bloggen, sorry. 

Is niet erg, toch bedankt. :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: