schreef:
maar hairhero ik vind het ndt zo leuk omg
Veela schreef:
Jongens kappen. Anders moet ik een topic sluiten over het feit dat SoldToADemon blogger is geworden en mensen moeilijk gaan zitten doen over wat goed is en niet.
Iedereen heeft zijn of haar eigen mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn maar je hoeft er ook niet moeilijk over gaan zitten doen. Je hebt namelijk ALTIJD wel iemand die jou echt kut vind etc. Als je der aandacht aan geeft word het er ook niet beter op.
Jongens kappen. Anders moet ik een topic sluiten over het feit dat SoldToADemon blogger is geworden en mensen moeilijk gaan zitten doen over wat goed is en niet.
Iedereen heeft zijn of haar eigen mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn maar je hoeft er ook niet moeilijk over gaan zitten doen. Je hebt namelijk ALTIJD wel iemand die jou echt kut vind etc. Als je der aandacht aan geeft word het er ook niet beter op.
maar hairhero ik vind het ndt zo leuk omg


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18