Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Kom je online
Account verwijderd




Jongens kappen. Anders moet ik een topic sluiten over het feit dat SoldToADemon blogger is geworden en mensen moeilijk gaan zitten doen over wat goed is en niet.

Iedereen heeft zijn of haar eigen mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn maar je hoeft er ook niet moeilijk over gaan zitten doen. Je hebt namelijk ALTIJD wel iemand die jou echt kut vind etc. Als je der aandacht aan geeft word het er ook niet beter op.

maar hairhero ik vind het ndt zo leuk omg sad
SoldToADemon
Internationale ster



>liefde<

*geeft liefde*

Yay♥
SoldToADemon
Internationale ster



Guys ga mailen, be nice sad
Account verwijderd




Je hebt geen reden om te lachen. Denk misschien eens waarom jij uit het team werd gezet? 

omdat kaj blind is en mijn afwezigheidtopic nietzag??? waarom werf ji ookalweer uit het ct gezet hahahahahahahahahhahahahahahahhahahaha

Het CT heeft hier niks mee te maken en dat weet je goed genoeg. Je denkt me daar zo hard op kunnen terug te pakken, maar weet je wat? Het maakt me niks uit. Niks wat jij zegt doet me iets, dus als jij dat hoopt hoop je op iets dat nooit gaat gebeuren. Bij deze gooi ik een grote tot ziens in je gezicht en boeit alles wat jij te lullen hebt me niet meer. 

hahahahahahhahahahha wat jammer vond het net zo leuk


sorry pim ik wil zo graag ht laatste woord hebben hahahaha ik stop al go juud go juud go juud
Account verwijderd




Guys ga mailen, be nice sad

Heb al genoeg mails, met name 0 ^-^

al je vrienden
Account verwijderd




shit ik ben bang ik kap al heilge pim!!!! spread the love


nee juud je bent n topper xxxx
SoldToADemon
Internationale ster



Guys ga mailen, be nice sad

Heb al genoeg mails, met name 0 ^-^

Ga dan dansen. Zingen. Schreeuwen. Schrijven. Bob zijn of zo
SoldToADemon
Internationale ster



Als een van jullie nog doorgaat kunnen jullie een waarschuwing verwachten voor het negeren van een forumwaarschuwing. Serieus just drop it guys~


Laten we allemaal weer door gaan met blij zijn voor Judith (als ik haar tenminste bij haar echte naam mag noemen zo niet heb ik nooit der naam gezegd maar SoldToADemon. =3= )

Omg no you just crossed a line o.0
Account verwijderd




this topic made my day ehehe
SoldToADemon
Internationale ster



shit ik ben bang ik kap al heilge pim!!!! spread the love


nee juud je bent n topper xxxx

Account verwijderd




this topic made my day ehehe

knipoog!!!!!! 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: