Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
yt team is ook dom
Sophrosyne
Straatmuzikant



dat staat niet in de regels

en als virtual popstar exclusief wordt waarom dan een yt team like 

Misschien de regels nog eens goed doorlezen? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

2. Heb respect voor elkaar, laat iemand in zijn of haar waarde.

- Geen gepest.

- Beledig anderen niet.

- Houd Virtual Popstar respectvol en gezellig.


(jesus ik reageerde maar topic was verplaatst en dus plaatste hij hem niet)

die regels moeten gewoon vernieuwd worden want ze slaan nergens op + soms verzinnen ze ineens regels die er niet staan

Dus jij vind dat je wel gewoon mensen mag pesten, beledigen en dat je VP respectloos mag behandelen?
Levitating
Landelijke ster



Misschien de regels nog eens goed doorlezen? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

2. Heb respect voor elkaar, laat iemand in zijn of haar waarde.

- Geen gepest.

- Beledig anderen niet.

- Houd Virtual Popstar respectvol en gezellig.


(jesus ik reageerde maar topic was verplaatst en dus plaatste hij hem niet)

die regels moeten gewoon vernieuwd worden want ze slaan nergens op + soms verzinnen ze ineens regels die er niet staan

Dus jij vind dat je wel gewoon mensen mag pesten, beledigen en dat je VP respectloos mag behandelen?

nee maar er moeten een beetje duidelijke regels komen want de ene keer is iets wel pesten enz en de andere keer niet en vaak kijken ze ook nog naar de persoon. er klopt niets van
Anoniem
Popster



Ik vind het erg jammer dat jij vind dat de filmpjes lelijk zijn, aangezien er mensen hun best op doen. Je zou dan beter tips kunnen geven want aan een opmerking "de filmpjes zijn lelijk" hebben we niks.
Levitating
Landelijke ster



Ik vind het erg jammer dat jij vind dat de filmpjes lelijk zijn, aangezien er mensen hun best op doen. Je zou dan beter tips kunnen geven want aan een opmerking "de filmpjes zijn lelijk" hebben we niks.

oh dus als je zegt 'ik vind dit liedje stom' of 'ik vind dit lelijk' moet je tegenwoordig gelijk weer zeggen wat er beter aan kan volgens die persoon? dacht tt niet
Anoniem
Popster



Ik ga niet echt oordelen ik weet niet hoe het is om YT te zijn.
De filmpjes op home zijn leuk maar in mijn ogen doen ze niet heel veel meer, maar dat komt alleen zo over kan zijn dat ze meer dingen doen dan wij weten.

Daarom ga ik hier niet 100% over oordelen en daarom zeg ik ''In mijn ogen'' xD

Anoniem
Landelijke ster



Ik vind het erg jammer dat jij vind dat de filmpjes lelijk zijn, aangezien er mensen hun best op doen. Je zou dan beter tips kunnen geven want aan een opmerking "de filmpjes zijn lelijk" hebben we niks.

oh dus als je zegt 'ik vind dit liedje stom' of 'ik vind dit lelijk' moet je tegenwoordig gelijk weer zeggen wat er beter aan kan volgens die persoon? dacht tt niet

Dit. x')
Account verwijderd




dit komt ook wel heel aardig over voor YT team he
MakerDanique
Karaoke-ster



Kan jij het beter dan?!?
xAnna
Straatmuzikant



Waarom heb je het alleen over het YT? SMT en PT doen ook evenveel qua promoten. Niet dat ik er iets tegen heb but

die ook hoor meis

Ik zal reanimatie & hartmassage uitvoeren als dat nodig is om het SMT in leven te houden
xo

Anoniem
Landelijke ster



Persoonlijk denk ik ook wel hetzelfde :$
Het niveau is niet erg hoog bij de filmpjes :$
Ze doen vast en zeker wel hun best, maar het kan altijd creatiever.
Als ik in multimedia zit ga ik ze wat tips geven xd.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: