Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
yt team is ook dom
Account verwijderd




1. t werkt voor geen meter
2. de filmpjes zijn lelijk
3. virtual popstar wordt toch exclusief dus wrm al die moeite wtf
Sophrosyne
Straatmuzikant



.-.
Sophrosyne
Straatmuzikant



hey ik wil in yt team dan komen er mooie filmpjes

Dan zal je ook moeten leren om tegen kritiek te kunnen lol.
Anoniem
YouTube-ster



hey ik wil in yt team dan komen er mooie filmpjes

ja perf!!!!!!!!!!!!!!
Anoniem
Landelijke ster



Ik vind het YT een leuke aanvulling en zo kunnen mensen vp ook leren kennen!
Account verwijderd




Niet dat het exclusief is dat niemand de site meer moet leren kennen? 

jij bent zo naïef lol 
Account verwijderd




Ik vind het YT een leuke aanvulling en zo kunnen mensen vp ook leren kennen!

niemand gaat naar virtual popstar door die filmpjes serieus
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind het YT een leuke aanvulling en zo kunnen mensen vp ook leren kennen!

niemand gaat naar virtual popstar door die filmpjes serieus

ze kunnen wel denken wtf is dat nou weer en gaan kijekn
Anoniem
Landelijke ster



Wout, soms zit ik echt van OMG U SO NICE. En dit is een van de keren dat ik denk 'U little piece of shit'.
Cinta
Landelijke ster



#noshame
Account verwijderd




.-.

Account verwijderd




Jeetje kan jij ook positief doen?

dat staat niet in de regels

en als virtual popstar exclusief wordt waarom dan een yt team like 
Anoniem
Queen of Queens



Ik ga niet echt oordelen ik weet niet hoe het is om YT te zijn.
De filmpjes op home zijn leuk maar in mijn ogen doen ze niet heel veel meer, maar dat komt alleen zo over kan zijn dat ze meer dingen doen dan wij weten.

Daarom ga ik hier niet 100% over oordelen en daarom zeg ik ''In mijn ogen'' xD
SoldToADemon
Internationale ster



Ik vind het youtubeteam wel leuk op zich, alleen ik snap niet wat het voor nut heeft om die filmpjes ook te gaan plaatsen op andere sites haha. But that's just me, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. 
Levitating
Landelijke ster



vp is gwn dom (mensen niet)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jeetje kan jij ook positief doen?

dat staat niet in de regels

en als virtual popstar exclusief wordt waarom dan een yt team like 

Misschien de regels nog eens goed doorlezen? ;)

2. Heb respect voor elkaar, laat iemand in zijn of haar waarde.

- Geen gepest.

- Beledig anderen niet.

- Houd Virtual Popstar respectvol en gezellig.

Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste