Anna schreef:
Okee :'3
Cynthiaatjeex schreef:
de eerste lukt me al, de tweede kan ook nog wel :-)
Anna schreef:
Jaa tuurlijk :'D "meestal' he
Cynthiaatjeex schreef:
Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..
Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..
Jaa tuurlijk :'D "meestal' he
de eerste lukt me al, de tweede kan ook nog wel :-)
Okee :'3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16