Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik truth eerlijk en anoniem
Prizzle
Karaoke-ster



Ja hihi :3

omg nu wil ik weten wie je bent ajksjdknd ;-;

Hihi :3 Das top secret ea x
Prizzle
Karaoke-ster



Ja hihi :3

omg nu wil ik weten wie je bent ajksjdknd ;-;

Hihi, kvind het eig wel leuk om mensen zo nieuwsgierig te make haha, we deden ooit ORPG's samen <3
Marissa
Internationale ster



Ehm, ik heb deze naam al vanaf het begin? ;-;
Prizzle
Karaoke-ster



Ehm, ik heb deze naam al vanaf het begin? ;-;

Oh nja, ik zie de datum dat je je hebt geregistreerd. Ik ben eens 10 maanden ofzo gestopt, dus daarom ken ik je niet echt.
Anoniem
YouTube-ster



#gepikt

*Sorry als het hard is, maar ik ben gewoon eerlijk. 
*Ik vertel niet wie ik ben en dat blijft zo.
*Ik ben niet zo snel
*Ik stop wanneer ik wil

Okay, reageer maar!

BreakingNews: Jou ken ik eig niet, ik heb ook nog nooit met je gemaild. Kheb niet echt een mening over jou. ~
SoldToADemon: Ik heb nog nooit met je gemaild, maar op forums lijk je me wel leuk.
Teenldle (RadioActive) : Omg, ben jij dan niet Dana? Aaaaah, lang geleden! Kvind je echt awesome :3
Ryuzaki: Jouw ontwerpen zijn zo jdkhroizejfiejfliehq awesome Magical: Ik ken je niet persoonlijk, maar je ontwerpen zijn wel erg goed!
Skeeregurl: Jij hebt toch dezelfde naam als zo'n ander meisje? Daardoor weet ik helaas écht niet wie jij bent hahaha.
XLeah: Ik weet nog dat ik helemaal in het begin me soms nogal aan je ergerde, maar nu begin ik je wel leuker te vinden.
TaylorSwift: Jij lijkt me leuk en ook heel aardig. Die NT-badge verdien je ook 100%
Undedected: Jij lijkt me wel een aardig persoontje ookal ken ik je niet persoonlijk.
Bram: Ik weet nog in het begin dat ik me echt aan je ergerde. Nu is het gelukkig al verbeterd! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Tanisha: Ik ziet hier al van in het begin, ik herken je wel nog! Ik vind je aardig.
XAnna: Eerst vond ik je nogal kinderachtig. De laatste tijd zie ik je niet zo vaak, maar het is volgens mij wel al wat beter.
Pendulum: Heb jij je naam veranderd ofzo? Wat was je eerste naam?
Skeeregurl: Oh god, jij bent dat ander meisje met diezelfde naam. Ik heb geen flauw idee wie jij nu bent. xd
Angel: Ik mag je wel!
Gwendoline: Was jij geen NT'er? Maar ok, ik ken je al van op gSm en toen vond ik je al leuk, we hadden toen dezelfde vriendin en op een avond waren we met z'n drietjes op zo'n chat, tinychat ofz? Da was erg gezellig met mn fanta zero <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Ik mag je echt wel!
Hope: Ik vind je wel een aardig persoontje en ik zie je wel als modje.
Safety: Had jij vroeger een andere naam? Deze naam zegt me niet veel.
Ilse: Je lijkt me aardig, ik ken je niet echt persoonlijk maar goed. Ik heb je helemaal in het begin nog gezien zonder al die badge's en toen mocht ik je al.

Ahw :$<3
Prizzle
Karaoke-ster



hh
Account verwijderd




eyebrows
Anoniem
Minister of Pop



x
Anna
YouTube-ster



Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: